پیروزی اسپانیا مقابل پرتغال به نفع ماست

فواد شفیق، بازیکن مراکشی تیم دیژون فرانسه درباره گروه تیم مراکش در جام جهانی گفت: با وجود علمی که بر دشواری گروهمان داریم، معتقدم تیم ملی مراکش قدرت عبور از مرحله گروهی جام جهانی روسیه را دارد. پیروزی در بازی اول مقابل ایران می تواند کلید این صعود با هرو رنارد باشد.
این بازیکن بین المللی مراکش در گفتگو با سایت Football365 فرانسه افزود: قطعا ماموریت ما در جام جهانی بسیار دشوار خواهد بود اما همه می دانند که ما چه توانایی هایی داریم؛ تیم تمرینی ما از زمانی که بر سر کار آمده عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنین قدرت دفاعی تیم ما حائز اهمیت است. ما هیچ گلی در مسابقات مقدماتی دریافت نکردیم آن هم در گروهی که تیم های قدرتمندی حضور داشتند. این مسئله به ما اعتماد به نفس می دهد.
شفیق در ادامه اظهار داشت: ما نباید مسائل را پیچیده کنیم. پیروزی مقابل ایران در گام نخست کلید صعود است و باعث می شود در بازی های بعدی راحت تر به میدان برویم. دیگر اتفاقی که باب میل ما خواهد بود، پیروزی اسپانیا در نخستین بازی مقابل پرتغال است. این اتفاق می تواند منجر به رسمی تر شدن تقابل اسپانیا و مراکش در بازی پایانی باشد.
هافبک 31 ساله مراکش درباره قدرت های همگروه با تیم ملی کشورش اذعان داشت: پرتغالی ها در خط دفاع قوی هستند و در جام ملتهای اروپا به دستاورد مهمی رسیدند. ما فراموش نمی کنیم که کریستیانو رونالدو Ronaldo کاپیتان آنها است. درباره قدرت اسپانیا هم ما کاملا آگاه هستیم. تمام مراکشی هایی که لالیگا را دنبال می کنند، می دانند که بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا که همان ملی پوشان اسپانیا هستند چه قابلیتی دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 334331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟