مرزبان: درگیری ها در انزلی لزومی نداشت

علیرضا مرزبان پس از مدت کمی که به عنوان سرمربی تیم مشکی پوشان خراسان همکاری کرد، در نهایت با ادامه مشکلات از تیم جدا شد و به تیم دسته یکی شهرداری ماهشهر پیوست که پس از شروع خیلی خوبی که با کوروش پورموسوی داشت، در ادامه از رتبه های بالایی جدول فاصله گرفت و حالا امیدوار است با سرمربی جدید باز هم به جمع مدعیان بازگردد.
مرزبان روز گذشته در دیداری که با حواشی نیز همراه بود و هواداران تیم ملوان بندرانزلی مشکلاتی را در جریان بازی ایجاد کردند، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تیم نادر دست نشان شد.
سرمربی شهرداری ماهشهر در مورد اولین تجربه حضور خود در تیم جدیدش که با شکست خاتمه یافت، گفت: من روز گذشته به دلیل اینکه کارت بازی ام صادر نشد، از روی سکوها بازی را دیدم. ما روی دو ضربه ایستگاهی که با شوت از پشت محوطه جریمه به دست آمد، گل خوردیم.
وی در مورد اینکه آیا بازیکنان تیم را می شناسد، ادامه داد: من بازیکنان را می شناسم؛ ولی در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم تا با آمادگی بیشتری ادامه مسابقات را دنبال کنیم.
مرزبان همچنین در مورد درگیری های ایجاد شده میان هواداران و نیمکت تیمش عنوان کرد: به نظرم لزومی نداشت که این اتفاقات بیفتد. یکی از بازیکنان تیم ملوان کارت گرفت که همین اتفاقات باعث شروع درگیری شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟