پیشنهاد میلیاردی باشگاه نظامی به بازیکن سرباز!

بحث حضور 3 بازیکن تیم ذوب آهن برای گذراندن خدمت سربازی در تراکتورسازی حواشی زیادی را به وجود آورده است. در این باره اگرچه امیر قلعه نویی این موضوع را در گفت و گو با خبرنگار ما قطعی دانست، اما سعید آذری همچنان هیچ چیزی را نهایی شده توصیف نمی کند.آذری اما در گفت و گو  پرده از یک راز بزرگ درباره یکی از تیم های نظامی برداشته است.
مدیرعامل ذوب آهن در این خصوص گفت: ما به بازیکنانمان توصیه کرده ایم که اسیر هیاهو نشوند ولی خبرهای خوبی به ما نمی رسد. متاسفانه یک باشگاه به صورت مستقیم با بازیکنان ارتباط برقرار کرده است. بر اساس آیین نامه تعیین وضعیت بازیکن، این مذاکرات با بازیکنانی که قرارداد دارند تخلف است. من اسم باشگاه را نمی آورم ولی تماس با بازیکنان، تمرکز آنها را بر هم می زند و تخلف محسوب می شود. حالا اگر در ایران نسبت به آن بی تفاوت هستند، بحث دیگری است.
وی ادامه داد: بازیکن به من می گوید از فلان باشگاه نظامی تماس گرفته اند که خدمت سربازی ات را پیش ما بگذران و حتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با تو قرارداد می بندیم. آیا آن مجموعه نظامی توان پرداخت این پول را دارد؟ اینها دارند بازیکنان را گمراه می‌کنند. متاسفانه ساز و کاری هم برای این موضوع تعریف نکرده ایم. به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ می گویم برای حفظ حقوق باشگاه های سازنده مثل فولاد، سپاهان و ذوب‌آهن باید قوانینی تعریف شود تا خودشان از نیروهایی که از تیم های پایه پرورش داده اند، استفاده کنند نه اینکه باشگاه های دیگر بیایند و به همین سادگی سرمایه هایمان را با گردن کلفتی بگیرند.
آذری در پایان افزود: ضمن اینکه بازیکنان باید آگاه و باهوش باشند. وقتی تیمی از سال گذشته ۲۵ درصد قراردادش را نداده است و امسال هم فقط ۲۰ درصد پرداختی داشته، چطور می خواهد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول بدهد؟ این مسائل، بازیکن را خراب می کند. در عقاید اسلامی هم آمده است که مال غصبی برکت ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟