لیگ‌یک: صعود برق در روز سقوط وینکو

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک دو تیم گل گهر و برق جدید در سیرجان برابر هم صف آرائی کردند که در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان داود مهابادی خاتمه یافت.
در این دیدار ابتدا برق جدید شیراز با گل سعید خردمند در دقیقه 9 که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید از میزبان خود پیش افتاد تا با همین نتیجه دو تیم به رختکن بروند. در نیمه دوم باز هم شاگردان مهابادی بودند که موفق شدند در دقیقه 59 توسط پوریا آریاکیا به گل دوم دست یابند و وینکو بگوویچ را در موقعیت بسیار دشواری قرار دهند؛ اگرچه گل گهر در دقیقه 71 توسط محمد غلامی موفق شد اختلاف را به حداقل برساند ولی تلاش های آن ها در ادامه مقابل برقی ها که در خط دفاعی منسجم عمل می کنند و یکی از بهترین خط دفاعی های لیگ هستند، نتیجه نداد تا بگوویچ سرمربی کروات گل گهر با شعار حیا کن رها کن روی سکوهای خودی مواجه شود.
با این پیروزی تیم برق جدید شیراز 29 امتیازی شد و رتبه سوم جدول را در اختیار گرفت، اما تیم گل گهر با 21 امتیاز در رتبه های میانی جدول رده بندی باقی ماند تا جایگاه بگوویچ به شدت با خط مواجه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟