جواب مدیر گرمیو به اقدام غیر حرفه ای بارسلونا

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا از هفته گذشته در آمریکای جنوبی حضور دارد و یکی از بزرگترین اهدف او از این سفر، شروع مذاکرات با آرتور هنریک، ستاره 21 ساله گرمیو بود.
او فینال جام لیبرتادورس را نیز از نزدیک تماشا کرد و شاهد قهرمانی یاران آرتور بود. روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر ملاقات روبرت فرناندز با آرتور و شروع مذاکرات رسمی این ستاره برزیلی با بارسلونا. پس از آن دو عکس مختلف از او با پیراهن بارسا منتشر شد که خشم باشگاه گرمیو را در پی داشت و گفته می شود این باشگاه قصد شکایت از بارسلونا به فیفا را دارد.
رومیلدو بولزان، رئیس باشگاه گرمیو در همین رابطه به شبکه رادیویی راک 1 کاتالونیا گفت:« به من گفته بودند که مدیر ورزشی بارسلونا قصد ملاقات با آرتور و خانواده اش را دارد ولی نمی دانستم که قرار است آرتور عکسی با پیراهن بارسلونا هم بگیرد. باید اعتراف کنم که از این موضوع بسیار عصبانی هستیم.
من روبرت فرناندز را نمی شناسم و در مدت زمان حضور او در برزیل حتی یک تماس تلفنی با او نیز نداشتم و از پیشنهاد بارسلونا خبری ندارم. اگر بارسلونا قصد خرید آرتور را دارد، یا بیاید با ما مذاکره کند یا اینکه رقم فسخ او(50 میلیون یورو) را بپردازد؛ اما اینگونه رفتارهای غیر حرفه ای از این باشگاه بعید است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟