گل‌محمدی: سطح انتظارات از تیم ملی را پایین بیاورید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره قرعه‌‎کشی رقابت های جام جهانی و گروه بندی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها اظهار داشت: به نظرم ما در گروه سختی قرار گرفتیم و کار سختی خواهیم داشت اما این امتیازی محسوب می‌شود که انتظارات از تیم ملی و بازیکنان کاهش پیدا می‌ کند و این موضوع می‌تواند باعث آرامش تیم ملی شود.
وی افزود: سطح پایین انتظارات باعث می‌شود بازیکنان ما با آرامش بیشتری بازی‌هایشان را انجام دهند و اولویت اصلی به نظرم این است که بازی های خوبی مقابل این تیم ها انجام دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی درباره شانس صعود تیم ملی خاطرنشان کرد: صعود از این گروه غیرممکن نیست. قطعا کار سختی داریم ولی الان در فوتبال فاصله تیم‌ها کم شده و در حال حاضر هم شرایط تیم ملی خیلی خوب است و بازیکنان توانمندی داریم که انگیزه زیادی دارند و می توانند فراتر از انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کنند.
گل‌محمدی تصریح کرد: من خوش‌بین هستم که در این مسابقات نتایج خوبی کسب شود. بازی کردن مقابل تیم‌های پرتغال و اسپانیا فرصت خوبی برای ما محسوب شده و باعث می‌شود بازیکنان ما بیشتر و بهتر دیده شوند و دیده شدن بازی‌های تیم ملی فرصت حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را در اختیار بازیکنان ما قرار می‌دهد و ما بعد از جام جهانی می‌توانیم امیدوار باشیم که بازیکنان بیشتری در اروپا داشته باشیم و من به این موضوع خوش‌بین هستم.
گل محمدى که با پیراهن تیم ملى سابقه گلزنى در جام جهانى را نیز داشته در پایان گفت: امیدواریم حمایت لازم از تیم ملى انجام شود و در این گروه مقابل تیم هاى قدرتمند جهان نمایشى داشته باشیم که به آن افتخار کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟