بودربالا: همگروهی با اسپانیا به سود ماست

مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روز گذشته در کاخ کرملین مسکو برگزار شد و نتایج حاکی از یک گروه سخت برای تیم های ملی ایران و مراکش به دلیل همگروه شدن با تیم های قدرتمند اسپانیا و پرتغال است.
در همین راستا بازیکن سابق تیم ملی مراکش پیروزی تیم کشورش مقابل ایران را رمز صعود از مرحله گروهی می داند.
عزیز بودربالا ستاره تیم ملی مراکش در جام جهانی 1986 مکزیک درباره گروه مرگ جام جهانی اظهار داشت: «نخستین بازی مقابل ایران کلید صعود است. اگر ما این بازی را ببریم، قبل از بازی با پرتغال صدرنشین گروهمان می شویم و این عامل روانی قبل از رویارویی با دوستان کریس رونالدو Ronaldo و همچنین تیم اسپانیا بسیار مهم است.
بودربالا افزود: ما در گروه B با هم همسایه ایم و می دانیم که اسپانیا و پرتغال چگونه بازی می کنند. تیم ما بازیکنانی دارد که در لالیگا بازی می کنند و همین طور بازیکنانی که قبلا در لیگ پرتغال توپ زده اند. من به شخصه تقابل با تیم هایی مثل پرتغال و اسپانیا را به رویارویی با بلژیک یا آلمان ترجیح می دهم. ما امیدواریم که در بازی نخست مقابل ایران به برتری برسیم و این مهم است که موقعیتمان را در گروه به آن شکل که باید، تثبیت کنیم.
ستاره دهه 80 مراکش در ادامه رضایت خود از همگروهی با اسپانیا گفت: بازیکنان تیم های اسپانیایی مثل بارسلونا و رئال مادرید در پایان فصل به خاطر بازی های متعدد از خستگی رنج می برند به ویژه اگر به مراحل بالای لیگ قهرمانان اروپا برسند، در جام جهانی از فرم ایده آل خود دور خواهند بود و از آنجا که اکثر بازیکنان لاروخا از این دو تیم می آیند، این مسئله می تواند به سود کشورهایی باشد که با اسپانیا در جام جهانی همگروه می شوند.
عضو نسل طلایی فوتبال مراکش در انتها با توجه به پیشرفت های مهمی که از لحاظ تکنولوژیکی و روانی در این تیم صورت گرفته و کار بزرگی که کادر فنی این تیم به رهبری هرو رنارد فرانسوی در کنار فدراسیون فوتبال مراکش انجام داده، درباره احتمال تکرار نتایج طلایی جام جهانی 86 توسط نسل فعلی این کشور ابراز خوش بینی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟