سردار ایرانی در میان 18 جواهر جام جهانی

رقابت های جام جهانی با قرعه کشی و مشخص شدن گروه بندی ها حالا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است تا جایی که برخی سایت های معتبر خبری در فاصله شش ماه تا آغاز این رقابت ها در گزارش های مفصل به تحلیل و بررسی اتفاقات احتمالی و درخشش بازیکنان در آن پرداختند.
پیرو همین اتفاقا سایت گل فهرستی هجده نفری از بازیکنان جوان تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر کرد و مدعی شد طرفداران باید با دقت بیشتری بازی هر یک از آنها را تماشا کنند چون آنها جواهرات پنهان تیم های خود در این تورنمنت خواهند بود.
یکی از این بازیکنان کسی نبود جز مهاجم 22 ساله ایران سردار آزمون که این روزها در باشگاه روبین کازان فعالیت دارد. گل در مورد سردار ایرانی ها نوشت:« آزمون بیست و دو ساله است، اما با وجود سن کم پنجمین گلزن تاریخ تیم ملی ایران قلمداد می شود چون در سی بازی، بیست و دو گل به ثمر رسانده است. سردار در تمامی رده های ملی بازی کرده و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. او در سال های گذشته بین روبین کازان و روستوف در لیگ روسیه جابجا شده، اما وقتی لباس سفید ایران را به تن می کند، به یک گلزن خوب و مهاجم چهارچوب شناس تبدیل می شود».
فهرست 18 نفری که سایت گل از آنها به عنوان جواهرات جوان جام جهانی در تیم های مختلف نام برده به این شرح است که از گروه B به غیر از سردار آزمون از ایران می توان به پدیده مراکش در باشگاه فاینورد هم اشاره کرد.
لوان ( گرمیو، برزیل) هنری اونیکورو (اندرلخت، نیجریه) رودریگو بنتانکور (یوونتوس، اروگوئه) آلکساندر گولووین (زسکا ، روسیه) یولیان برنت (بایرن مونیخ، آلمان) جیوانی لوسلسو (پاری سن ژرمن، آرژانتین) لیاندرو دندونکر (اندرلخت، بلژیک) آرکادویس میلیک (ناپولی، لهستان) ادوین کاردونا (بوکاجونیورز، کلمبیا) هروینگ لوزانو (آیندهوون، مکزیک) مایکل موریو (نیویورک ردبولز، پاناما) پیون سیستو (سلتاویگو، دانمارک) لودویگ آگوستینسون (وردربرمن، سوئد) کهربا (الاتحاد، مصر) اسماعیل سار (رن، سنگال) صوفیان آمرابات (فاینورد، مراکش) هوانگ هی چان (هال سالتبوری، کره جنوبی) سردار آزمون (روبین کازان)برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟