گسترش فولاد به دنبال دبل در خانه

گسترش فولادی ها که پس از رفتن لوکا بوناچیچ و روی کار آمدن فیروز کریمی عملکرد خوبی را به ثبت رساندند، به دنبال تداوم آن هستند. گسترشی ها در هشت مسابقه خود تحت هدایت لوکا بوناچیچ تنها 7 امتیاز کسب کردند و دستاورد آنها تنها دو پیروزی بود و در رده انتهایی جدول قرار داشتند.
مدیران گسترش بعد از شکست دربی تبریز دست به تغییر سرمربی خود زدند و لوکا بوناچیچ را از کار برکنار و فیروز کریمی مربی پرسابقه فوتبال ایران را انتخاب کردند. کریمی در همان ابتدا چندین بازیکن باتجربه خود همچون فخرالدینی و مهرداد قنبری را از تیم کنار گذاشت تا نشان بدهد که قصد دارد با استفاده از بازیکنان جوان خود گسترش را به پیش براند.
در طول این پنج مسابقه ای که فیروز کریمی هدایت این تیم را برعهده گرفته است، آنها 2 برد،1 تساوی و 2 شکست را بدست آوردند.طی مقایسه آماری لوکا توانسته بود 29% امتیازات بازی های گسترش تحت هدایت او را کسب کند اما فیروز کریمی تاکنون توانسته 46% امتیازات بازی های گسترش فولاد را کسب کند.
شاگردان کریمی این هفته فرصت دارند تا روند خوبی را که در پیش گرفته اند ادامه دهند آنها که در دیدار هفته قبل خود اسیر آبی پوشان پایتخت شدند این هفته از سایپا در خانه پذیرایی می کنند. نکته مثبت برای گسترشی ها محرومیت علی قلی زاده و محمدرضا سلیمانی دو بازیکن تاثیرگذار سایپا و همچنین علی دایی و بهزاد غلامپور است. همچنین تنها پیروزی گسترش فولاد در 8 مصاف این دو تیم در آخرین دیدار آنها بوده که گسترشی ها توانسته بودند در تبریز با نتیجه 2 بر 1 از سد سایپا بگذرند و اکنون آبی و زردپوشان تبریزی به دنبال آن هستند تا بتوانند در برابر نارنجی پوشان به دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟