قطعی شدن کوچ سامان قدوس از استرسوند

سامان قدوس ستاره دو ملیتی تیم ملی ایران بعد از این که موفق شد عنوان بهترین مهاجم فصل گذشته لیگ سوئد را به خود اختصاص دهد، بیشتر از همیشه در مارکتینگ زمستانی این کشور قرار گرفت گرچه در همین گیر و دار مالک باشگاه استرسوند به صراحت مخالفت خود با جدایی این بازیکن را اعلام کرد اما با این حال رسانه های سوئدی در تازه ترین گمانه زنی ها از قطعی شدن پروسه فروش سامان خبر دادند.
سایت اکسپرسو سوئد در تازه ترین خبر پیرامون ستاره ایرانی استرسوند نوشت"با درخشش سامان در لیگ اروپا، باشگاه استرسوند تصمیم نهایی خود برای فروش قدوس را اتخاذ و حتی جانشینی نیز برای این مهاجم در نظر گرفته است. دنیو ایسلاموویچ بازیکنی است که قرار است جانشین سامان در استرسوند شود. دنیو سابقه بازی در تیم های پایه سوئد را دارد و در حال حاضر برای تیم باشگاهی ترلبورگ بازی می کند. او 23 سال دارد و به گفته مدیرعامل باشگاه استرسوند، پاتر سرمربی تیم جذب این بازیکن را در دستور کار باشگاه قرار داده است».
از دو باشگاه آلمانی و فرانسوی به عنوان مشتریان دست به نقد سامان قدوس در زمستان نام برده می شود که برخی رسانه های سوئدی با صراحت از توافق نهایی استرسوند با وردربرمن برای کوچ سامان به بوندس لیگا خبر می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟