راه بازگشت اخباری به تراکتور هموار شد؟

محمدرضا اخباری بعد از سپری کردن دو سال خوب در تراکتورسازی با پایان خدمت سربازی اش مجبور شد به واسطه قراردادی که با سایپا داشت، راهی این تیم شود. اخباری که در دوران حضورش در تراکتورسازی در همه اردوهای تیم ملی حضور داشت، با بازگشت به سایپا نتوانست روزهای خوب گذشته را تکرار کند و به همین خاطر در برخی اردوها نیز دعوت نشد.
حالا کار به جایی رسیده که علی دایی سرمربی سایپا در دو بازی گذشته تیمش مقابل نفت تهران و سیاه جامگان به اخباری استراحت داده و او را نیمکت نشین کرده است. اتفاقی که در سال منتهی به جام جهانی برای یکی از دروازه بان هایی که شانس حضور در روسیه را دارد، اصلا خوب نیست.
بی تردید با ادامه این روند برای اخباری جدایی در نیم فصل بهترین راه خواهد بود. از این رو با توجه به محبوبیت این دروازه بان در بین هواداران تراکتورسازی و نیاز تیم تبریزی به یک دروازه بان نامدار و خوب، به نظر می رسد اگر نیمکت نشینی اخباری ادامه دار باشد، احتمال بازگشت او به تراکتورسازی وجود دارد.
اخباری در گذشته نیز همواره اعلام کرده دو سال خیلی خوب در تبریز داشته و حتی ابتدای فصل نیز تلاش زیادی کرد تا بتواند رضایتنامه اش را بگیرد و در تراکتورسازی بماند اما سایپا راضی به این امر نشد. حالا اما شاید در نیم فصل اخباری به تراکتورسازی برگردد و روزهای خوب گذشته را تکرار کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟