جلب اعتماد شفر؛ ماموریت نورافکن کامل شد

امید نورافکن درست در روزهایی که در آستانه یک اوج گیری بزرگ قرار داشت، به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را از دست داد و بعد از چند جلسه تمرین با تصمیم پزشکان مجبور شد تا برای مداوای پای مصدوم خود به کلینیک استقلال Esteghlal مراجعه کند.
مصادف شدن آغاز مصدومیت نورافکن با روز های ابتدایی حضور شفر در ایران باعث شد تا این بازیکن که برابر فولاد خوزستان کمتر از 30 دقیقه به میدان رفته بود، چند دیدار را از دست بدهد و با درخشش باقری و ابراهیمی در مرکز زمین و البته حضور یک چشمی آماده کار بسیار سختی را پیش روی خود برای بازگشت به ترکیب داشت.
محرومیت سه بازیکن استقلال در دربی و البته حضور درخشان و پر انگیزه در اردوی کیش باعث شد تا شفر در دیدار با سیاه جامگان به این بازیکن در پست دفاع چپ اعتماد کند و همین دیدار کافی بود تا نورافکن جوان توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارد. این بازیکن جوان که فصل گذشته جوان اول استقلال بود، در دیدار با گسترش فولاد جلوتر از باقری در ترکیب قرار گرفت و شفر را وادار کرد تا روزبه چشمی را بعد از یک بازی حضور در مرکز زمین به قلب Heart دفاع باز گرداند.
جنگیدن برای به دست آوردن جایگاه دوباره در ترکیب استقلال و جلب نظر سرمربی آلمانی که تنها بر اساس تمرینات ترکیب خود را انتخاب می کند اتفاقی بود که باعث شد تا نورافکن خیلی زود جایگاه خود را باز پس بگیرد و حالا بازیکنی مدعی برای حضور در ترکیب ثابت استقلال است؛ موضوعی که نشان می دهد جنگندگی تنها خصوصیت او در زمین مسابقه نیست و این هافبک جوان خیلی خوب راه حضور در ترکیب را یاد گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟