اختلاف نظر رسانه های بارسلونا در مورد اوزیل

نزدیک به یک هفته است که اوزیل به سوژه داغی در رسانه های بارسلونا تبدیل شده است. روزهای خوب کوتینیو در لیورپول و اوج گرفتن قرمزها سبب شده تا احتمال انتقال ستاره برزیلی به بارسا در زمستان کاهش یابد و به همین دلیل مسئولان بارسا در صددند تا گزینه های دیگری را برای تقویت خط میانی خود بررسی کنند.
گفته می شود که اوزیل پلان B بارسا در صورن نیامدن کوتینیو است. همچنین روز گذشته این خبر منتشر شد که اوزیل از بارسا تقاضای حقوق 19 میلیون یورویی کرده است.
امروز موندودپورتیوو و اسپورت، اخبار متفاوتی در مورد این ستاره آلمانی منتشر کردند. در موندو می خوانیم که طی جلسه ای بین مدیران بارسا، تصمیم نهایی بر این شد که در صورت نیامدن کوتینیو، به طور قطع برای جذب اوزیل اقدام شود اما اسپورت ادعا کرده است که با نظر مستقیم بارتومئو(رئیس بارسا)، جذب اوزیل به دلیل درخواست مالی بالایش، فعلا منتفی شود و او از مدیران بخش فوتبال درخواست کرده است تا قبل از خرید هر بازیکنی، یکی دو بازیکن را به فروش برسانند تا هم بودجه باشگاه برای خرید بازیکنان جدید دچار مشکل نشود و هم اینکه فضا برای ورود ستاره های آکادمی به تیم اول نیز باز شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟