ربیعی: بازی با پرسپولیس یک راز است!

محمد ربیعی سرمربی تیم بادران که روز گذشته تیمش موفق شد 26 امتیازی شود و به جمع مدعیان بازگردد، در مورد کسب سه امتیاز حساس برابر تیم مس کرمان گفت: دیروز از نظر خود من بازی استراتژیکی بود. برنامه ریزی من روی تیم خودم بود و به تحت فشار بودن تیم حریف کاری نداشتم، هر چند که تحت فشار بودن تیم مس هم می توانست نقش داشته باشد. برنامه ریزی من برای دقیقه 70 به بعد بود. 
وی ادامه داد: 10 دقیقه اول تیم مس کرمان بهتر بازی کرد ولی در ادامه ما بازی مالکانه ای داشتیم که بیشتر معطوف به زمان و مکان بود ولی موقعیت گلزنی ایجاد نکردیم. در نیمه دوم همین روند را با تسلط بیشتری ادامه دادیم و چند موقعیت گل هم ایجاد کردیم تا اینکه طبق برنامه ای که داشتیم به گل رسیدیم و بعد از آن هم عقب نشینی کردیم تا در چند دقیقه باقی مانده از بازی از برتری خودمان حفاظت کنیم.
سرمربی تیم بادران در خصوص بازی هفته سیزدهم و کسب پیروزی بیرون از خانه در شرایطی که تیمش پس از چند هفته نتایج نامطلوب با نتیجه 2 بر صفر از مس رفسنجان عقب افتاده بود و اینکه این موضوع نشان از انگیزه و روحیه بالای تیم دارد، بیان کرد: طبیعتا هر تیمی فراز و نشیب دارد و در مقطعی که ما نتایج مطلوبی نمی گرفتیم، تجربیات خوبی به تمام مجموعه منتقل شد. مهم این است که وقتی با این شرایط روبرو می شوید با بحران چطور برخورد می شود. فکر می کنم مجموعه تیم ما برخورد خوبی با این شرایط داشتند و حالا تا حدودی از این شرایط خارج شده ایم. ارتباط خوبی بین تمامی اعضای مجموعه تیم ما برقرار است و تغییر ریتمی هم که پیش تر در مورد آن صحبت کرده بودم و البته خیلی ریز بودند به ما کمک کرد و رفته رفته توانستیم خودمان را برگردانیم. سعی کردیم باور تیم را بالا ببریم و امیدورام بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.
محمد ربیعی در مورد شرایط جدول رده بندی و اینکه در روز گذشته توقف دو تیم مدعی باعث ایجاد شرایط بهتری برای بادران شد، توضیح داد: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و لیگ امسال هم بسیار پرفشار است. در این شرایط هر بازی اهمیت خودش را دارد و متفاوت از بازی های دیگر است. فکر می کنم یکی از ویژگی های لیگ امسال غیرقابل پیش بینی است. شرایط تیم ما طوری است که باید تا پایان نیم فصل امتیازات را تا جای ممکن کسب کنیم، هر چند که همین حالا 2 امتیاز از چیزی که پیش بینی کرده بودیم عقب هستیم.
ربیعی که تیمش باید در مرحله بعدی جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد در مورد این دیدار بیان کرد: دوست ندارم از حالا در مورد این بازی صحبت کنم، چون ما بازی های حساسی داریم ولی سعی می کنیم با بهترین شرایط مقابل این تیم قرار بگیریم تا مثل گذشته که با سایپا مهر کرج برابر استقلال Esteghlal قرار گرفتم و بازی خوبی ارائه دادیم، این دیدار هم خاطره خوبی برای مجموعه تیم ما بسازد.
ربیعی همچنین در مورد تیم مس کرمان و کیفیت این تیم ادامه داد: به مجموعه مس کرمان خسته نباشید می گویم. مس کرمان تیم بسیار فنی است که کیفیت خوبی ارائه می دهد و قطعا با روند بسیار بهتری در آینده با این شرایط خواهند داشت.
سرمربی تیم بادران در پایان اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: از تمامی بچه های تیم، کادر فنی، کادر مدیریتی تا پزشکی تشکر می کنم و این پیروزی را به آنها تقدیم می کنم. ما از همین امروز به بازی بعدی فکر می کنیم و با توجه به دیداری که در جام حذفی داریم، شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم ها داریم و باید سخت تر کار کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟