دو چالش شخصی بزرگ مسی در مصاف با یوونتوس

بارسا امشب در ورزشگاهی به میدان می رود که هرگز در آن موفق به کسب پیروزی نشده است. مسی نیز امشب یک چالش شخصی پیش رو دارد. او نیز در تورین هرگز نتوانسته به یوونتوس گل بزند.
در مجموع مسی در سه ورزشگاه ایتالیا به میدان رفته که به جز یوونتوس آرنا، در دو ورزشگاه دیگر گلزنی کرده است. در سن سیرو مسی 4 بار به میدان رفته و دو گل زده است. هر دو گل او به میلان بوده و برابر اینتر گلزنی نکرده است. در الیمپیکوی رم نیز او در فینال لیگ قهرمانان سال 2009 توانست به یونایتد گل بزند. او البته در این ورزشگاه نتوانسته دروازه آ اس رم را باز کند.
به غیر از ورزشگاه یوونتوس، مسی در آنفیلد لیورپول( یک بار) ورزشگاه کازان(2بار) و آلیانس آرنای مونیخ(3 بار) نیز در امر گلزنی ناکام مانده است. یک چالش بزرگ مسی مربوط به گل زدن به بوفون می شد که در برتری 3-0 بازی رفت توانست بر این طلسم غلبه کند.
مسی در مجموع در 22 ورزشگاه اروپایی گلزنی کرده و 97 گل از سوی او در لیگ قهرمانان به ثبت رسیده است. آرسنال(9 گل) میلان و سلتیک( 8گل)، شکارهای مورد علاقه اروپایی فوق ستاره آرژانتینی هستند.
نکته عجیب اینکه مسی از 23 نوامبر سال گذشته که دو گل در زمین ساتیک به ثمر رساند، دیگر نتوانسته در هیچ بازی دور از خانه بارسا در لیگ قهرمانان گلزنی کند. در زمین پی اس جی، یوونتوس، اسپورتینگ لیسبون و المپیاکوس، مسی در امر گلزنی ناکام مانده است. او امشب این فرصت را دارد تا بر این طلسم یک ساله نیز غلبه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟