موافقت سرمربی تیم ملی فوتسال با بازگشت شمسایی

وحید شمسایی بعد از این‌که به دلیل اختلافاتش با حسین شمس دیگر به تیم‌ملی دعوت نشد، تصمیم گرفت فعالیت خود را در عرصه باشگاهی ادامه دهد. او حالا با به‌ خطرافتادن رکورد گلزنی‌اش توسط فالکائوی برزیلی، تمایل زیادی برای بازگشت به تیم‌ملی پیدا کرده است. با این‌که فالکائو حدود یکسال‌ونیم قبل از تیم‌ملی برزیل خداحافظی کرد، اما فدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته این بازیکن را برای بازی‌های تدارکاتی فرا بخواند تا بتواند تعداد گل‌های زده‌اش را افزایش دهد و رکورد شمسایی را بشکند.
فالکائو توانسته شمار گل‌هایش را به ٣٨٨ برساند و حالا تنها ۴ گل با رکورد رویایی شمسایی فاصله دارد. قطعا جبران این ٤ گل برای فالکائو کار آسانی است و او حتی هدفش را رسیدن به ٤٠٠ گل ملی عنوان کرده است. همین موضوع باعث تصمیم شمسایی برای بازگشت به تیم‌ملی شده است.
در این باره مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در تماسی با شمسایی از دعوت او به تیم ملی در چند مسابقه تدارکاتی برای بالابردن آمار گل های ملی اش خبر داده و حالا محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال نیز با این مساله موافقت می کند.
ناظم الشریعه در این خصوص عنوان کرد: دعوت‌شدن شمسایی به تیم‌ملی یک مسأله ملی است که با ورود فدراسیون فوتبال به این موضوع قطعا از طریق فدراسیون حل می‌شود و این مسأله اصلا ربطی به کادر فنی تیم‌ملی ندارد. آقای گلی وحید در دنیا یک افتخار بزرگ برای ایران و آسیاست و هیچ‌کس دوست ندارد این افتخار از دست برود. ما نیز از حفظ این رکورد استقبال می کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟