فردا جانشین موقت طاهری معرفی می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از استعفای خود خبر داد؛ سپس راهی سفر معنوی کربلا شد. در پایان مرخصی، او در حالی به باشگاه برگشت و در جلسه هیات مدیره حاضر شد که طی آن اعلام شد در طی 48 ساعت آینده در خصوص فرد جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تصمیم گیری شود.
طاهری که به دلیل قانون Law منع به کارگیری بازنشستگان قادر به ادامه حضور در پست مدیرعامل نیست، علیرغم جدیتی که در کار وزارت ورزش Sport برای ادامه حضور او وجود داشت، خودش نیز نسبت به این موضوع رغبتی نشان نداد تا در جلسه اضطراری فردا به این موضوع پرداخته و در مورد تعیین فرد جدید تصمیم گیری شود.
با توجه به شرایط پرسپولیس، احتمالا تغییرات بزرگی حداقل در این مقطع وجود ندارد و احتمال ادامه حضور حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست موقت تا نیم فصل قوت خواهد گرفت تا پس از آن با بررسی تمامی جوانب فرد جدید کار خود را در باشگاه آغاز کند.
در حال حاضر جعفر کاشانی، علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی گلپایگانی به عنوان اعضای هیات مدیره در این باشگاه فعال هستند و باید دید تکلیف ادامه حضور طاهری در این باشگاه و عنوان او چه خواهد شد. در صورتی که طاهری از جمع اعضای هیات مدیره جدا شود، فرد جدید به زودی از سوی وزارت برای حضور در جمع پرسپولیس مشخص خواهد شد و در نیم فصل هم درباره مدیرعامل باشگاه تصمیم‌گیری می‌شود. با این حال بیشتر این مسائل منوط به برگزاری جلسه اضطراری فردای هیات مدیره خواهد بود که خروجی آن چیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟