تمجید روزنامه‌های پرتغالی از عابدزاده

ماریتیمو یکشنبه شب و در بازی اش در جام حذفی برابر الیویرنزه به پیروزی سه بر دو رسید. امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی و ملی پوش ماریتیمو مثل بازی های قبلی جام حذفی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و با وجود دریافت دو گل، یکی از بازیکنان مهم تیمش بود و توانست با چند عکس العمل خوب مانع از دریافت گل های بیشتر ماریتیمو شود.
عابدزاده در این بازی که به وقت اضافه کشیده شد، در آخرین دقایق وقت اضافه دوم توانست در یک صحنه بسیار خطرناک توپی را که بعد از برخورد به مدافع هم تیمی اش در آستانه گل شدن بود را از روی خط دروازه بیرون کشیده و مانع از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی شود. در همین ارتباط دو روزنامه پرتغالی diaro de noticias و JM به تمجید از عملکرد دروازه بان ملی پوش و ایرانی ماریتیمو پرداختند.
روزنامه diaro de noticias در تحلیلش بعد از مسابقات جام حذفی نوشت:« امیرعابدزاده یک بار دیگر از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت به خوبی استفاده کرد و کیفیتش را نشان داد. او در طول این بازی کاملا متمرکز بود و یک عکس العمل عالی در دقایق پایانی وقت اضافی داشت.»
همچنین روزنامه jm پرتغال درباره این بازی و عملکرد عابدزاده نوشت:« امیر امروز مطمئن بازی کرد و روی گل ها، اشتباه بزرگی نداشت. او یکی از دلایل پیروزی ماریتیمو بود چرا که با یک سیو فوق العاده نگذاشت که بازی در وقت های اضافه 3 بر 3 شود و تیمش برنده مسابقه شد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟