رضایت ذوب‌آهنی‌ها از برخورد صمیمی هواداران رشتی

تیم ذوب آهن روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک سپیدرود رشت را شکست داد و توانست شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. مساله‌ای که توجه ذوب‌آهنی‌ها را به خود جلب کرده، ابراز رضایت اعضای این تیم از برخورد هواداران سپیدرود رشت است.
احسان بعیدی، مدیررسانه ای تیم ذوب آهن در این خصوص به "ورزش سه" گفت: همانگونه که بایستی به نکات منفی و معضلات اشاره کرد، باید موارد مثبت را هم زیر ذره بین برد. ما روز گذشته در ورزشگاه سردار جنگل روبروی تیم فوتبال سپیدرود قرار گرفتیم و اینکه توهینی نشنیدیم و آنها یکسره به تشویق تیم خود می پرداختند، نقطه عطف این بازی بود. جوی که در استادیوم سردار جنگل رشت حاکم بود و حمایت هواداران این تیم در فوتبال ایران کم نظیر است.
وی افزود: البته آقای قلعه نویی هم در کنفرانس خبری بعد از بازی به این مساله اشاره کردند و امیدواریم این عدم فحاشی و هواداری به سایر ورزشگاههای کشور هم تسری یابد. در هفته آینده میزبان تیم فولاد هستیم که امیدواریم یک بازی خوب و با حضور هواداران ذوبی در اصفهان داشته باشیم تا روند موفقیت تیم ذوب آهن ادامه یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟