نگرانی لیگ برتری ها از هجوم تراکتور

از مدتها قبل این مسئله که تراکتورسازی در نیم فصل دچار دگرگونی خواهد شد و بازیکن سرباز مدنظرش را نشان کرده است، روی میز قرار دارد. شاید شکست روز گذشته تراکتورسازی، گلهایی که این تیم دریافت کرد و گلهای زیادی که این تیم نخورد، سبب شود کادر فنی تبریزی ها برای تغییرات گسترده در نیم فصل دوم دست به کار شوند.
آنها که از مدتها قبل بازیکنان مورد نظر خود را نشان کرده و حتی گفته می شود تماسهایی با آنها داشته اند، بیش از همه بر روی تیم سابق خود یعنی ذوب آهن حساب باز کرده اند و تلاش خود را برای در اختیار گرفتن سه مهره از این تیم به کار گرفته اند. شاید یحیی گل محمدی با پیگیری این پروسه هم قصد دارد به احیای تراکتورسازی کمک کند و هم به دنبال تسویه حساب با تیم سابق خود است.
ناگفته نماند که در ابتدای فصل جاری سرمربی ذوب آهن یعنی امیر قلعه نویی که فصل پیش، روی نیمکت تراکتورسازی می نشست، گفت که به هیچ وجه از تیم سابق خود بازیکن نخواهد گرفت تا از این حیث رویکرد دو مربی در قبال تیم سابق خود متفاوت باشد.
باید دید تراکتورسازی در نیم فصل شاهد چه تغییراتی خواهد بود و مناقشه تراکتورسازی با باشگاههایی که بازیکنانشان می توانند سرباز شوند به کجا خواهد کشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟