ماجرای تماس‌های مشکوک با بازیکنان پارس از زبان تارتار

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار درباره ماجرای دست ندادنش قبل از بازی مقابل فولاد با سیروس پورموسوی عنوان کرد: من شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی نیز توضیحاتم را ارائه کردم؛ اما باید بگویم در این باره عمدی در کار نبوده است. من با اکثر مربیان طبق روال همیشه قبل از مسابقات دست داده ام و در مواردی که ایشان اشاره کردند، همه چیز روشن است. یکبار مشغول نماز خواندن بودم و روز گذشته نیز واقعا به خاطر سرماخوردگی با پورموسوی دست ندادم. همین حالا هم صدایم دورگه است و شرایط جسمانی مساعدی ندارم.
وی درباره موضوع تماس های مشکوک با بازیکنانش قبل از مسابقه با فولاد تاکید کرد: برای من عجیب است که چطور می شود یک نفر قبل از بازی با بازیکنان من تماس بگیرد و به آنها بگوید اگر جلوی فولاد بازی کنی، مصدوم می شوی. جالب اینکه همان فرد بعد از بازی کنار سرمربی تیم فولاد مشاهده می شود. برای من این موارد جای تعجب دارد. فکر می کنم کمیته اخلاق باید هرچه زودتر به این موارد رسیدگی کند.
سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: من طی امروز و فردا مستندات و بازیکنانم را به کمیته اخلاق می برم و گزارش کاملی درباره اتفاقات قبل از بازی با فولاد به آنها ارائه می دهم. اینکه چرا یک فرد مرتبط با سرمربی فولاد به بازیکنانم شب بازی اعلام می کند که اگر به میدان بروند، مصدوم می شوند.
تارتار در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: موضوع جادوگری در فوتبال این روزها واضح و مبرهن است و از کمیته اخلاق می خواهم واقعا به این مساله واکنش نشان دهد و با خاطیان آن برخورد کند.
وی درباره از دست رفتن صدرنشینی پارس جنوبی بیان کرد: من همیشه گفته ام که قرار نبود ما در هیچ بازی نبازیم. برد و باخت در فوتبال وجود دارد. تیم ما مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست؛ اما با آرامش سعی می کنیم بازی هایمان را ادامه دهیم و بتوانیم روند صعودی داشته باشیم.
تارتار درباره داور دیدار با فولاد تاکید کرد: آقای حاج ملک قضاوت Judgment خیلی خوبی در این بازی داشت. من حالا که شکست خورده ایم هم می گویم داور عملکردش خوب بود و در اکثر صحنه ها حاضر بود و خوب سوت زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟