پیش بازی سویا - لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ با کسب 2 پیروزی و 2 تساوی تا به اینجای کار با 8 امتیاز صدرنشین جدول گروهشان در چمپیونزلیگ هستند و برای اینکه صعودشان به مرحله بعد را تقریبا قطعی کنند، باید در دیدار امروز به پیروزی برسند. لیورپول در چند سال اخیر در چمپیونزلیگ ناکام بوده و آخرین بار در سال 2015 موفق به حضور در رقابت ها شد که در مرحله گروهی حذف و به لیگ اروپا رفت.
حال آنها امیدوارند با حضور یورگن کلوپ، به عنوان تیم اول به دور بعد رقابت ها صعود کنند؛ ولی سخت ترین دیدار مرحله گروهی را امشب برگزار خواهند کرد.
سویا با 2 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی و کسب 7 امتیاز، در رده دوم جدول قرار گرفته است. سویا نیز امیدوار است با کسب پیروزی به صدر جدول برسد و شرایط صعودش را بهبود ببخشد؛ با این حال آنها نیز به خوبی می‌دانند که کار سختی مقابل شاگردان یورگن کلوپ پیش رو خواهند داشت.
دو تیم تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که یک بازی با تساوی و یک بازی با پیروزی سویا همراه بود که به فینال لیگ اروپا دو فصل پیش باز می‌گردد. در حقیقت لیورپول تا به حال موفق به شکست سویا نشده است.
کلوپ برای این بازی باگدان و ماتیپ را در اختیار ندارد؛ ولی احتمالا لالانا می‌تواند تیمش را همراهی کند؛ همچنین مانه نیز که چندین هفته نیمکت نشین بود، شرایط بازی کردن را به دست آورده و احتمالا به میدان خواهد رفت. سویا نیکو پارخا و دنیل کاریچو را در اختیار ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟