عقب افتادن مسی در کورس کفش طلای 2018

همین جمعه، مسی چهارمین کفش طلای خود را دریافت خواهد کرد. او فصل گذشته با زدن 37 گل برای بارسا در لالیگا موفق شد فاتح کفش طلا شده و بهترین گلزن اروپا لقب بگیرد. فصل جاری و در کورس رسیدن به توپ طلای 2018، مسی شروعی طوفانی داشت؛ اما حالا کمی از رقبای خود عقب افتاده است.
در حال حاضر ادینسون کاوانی و چیرو ایموبیله، مهاجمان پی اس جی و لاتزیو با زدن 15 گل و کسب 30 امتیاز در رده اول قرار دارند. ساپینن و پروسا از فلورا و اف سی آی تالین استونی با زدن 27 گل و کسب 27 امتیاز دوم هستند. فالکائو از موناکو و لواندوفسکی از بایرن هم با زدن 13 گل 26 امتیازی هستند و پشت سر آنها آنگولوی اسپانیایی از باشگاه گورنیکا با زدن 16 گل و کسب 24 امتیاز و نیز مسی با 12 گل زده و کسب 24 امتیاز قرار دارند.
مسی تا دو هفته پیش صدرنشین جدول گلزنان اروپایی بود؛ ولی 4 گلی که کاوانی به نانت و آمیان زد و نیز دو گل ایموبیله به بنونتو و رم باعث شد تا این دو از مسی جلو بزنند. مسی البته حالا فالکائو و لواندوفسکی را نیز با یک گل اختلاف بالاتر از خود می بیند. ایکاردی و دیبالا هم با 11 گل زده و 22 امتیاز، در تعقیب مسی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟