ماهینی: با تسلیت نه؛ دست به کار شوید

حسین ماهینی از مردم کشورمان خواست تا برای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور و کرمانشاه از هیچ کمکی دریغ نکنند. او در این رابطه گفت: جا دارد به مردم کرمانشاه و ایران تسلیت بگویم و به آنها بگویم که مردم خونگرم کرمانشاه تنها نیستند و من و باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستیم که کمکی را از طریق آقای انصاری کرده باشیم. درست است ناچیز است ولی مهم این است که هرچه زودتر این اتفاق و کمک‌رسانی‌ها انجام شود چرا که هوا رو به سردی است و مطمئن هستم هواداران استقلال، پرسپولیس و بازیکنان این دو باشگاه به دنبال کمک‌رسانی هستند.
وی ادامه داد: با تسلیت گفتن هیچ کاری درست نمی‌شود امیدوارم هرچه زودتر وسایل مورد نیاز به مردم کرمانشاه برسد و ان‌شاالله دیگر از این اتفاقات شاهد نباشیم چون بسیار سخت و ناگوار است . امیدوار هستم که مسئولان بیشتر به فکر باشند و ساختمان‌هایی که ساخته می‌شود قوی‌تر و محکم‌تر باشد تا اگر زلزله یا هر اتفاقی افتاد شاهد تلفات و خرابی زیادی نباشیم.
ماهینی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد در خصوص آخرین وضعیتش گفت: یک مصدومیت ناچیزی داشتم، خداراشکر می‌کنم امروز به تمرینات اضافه شدم و امیدوارم که به بازی پدیده برسم و بتوانم به تیمم کمک کنم.
مدافع باتجربه پرسپولیس که سابقه حضور در جام جهانی برزیل را در کارنامه دارد، در خصوص اینکه چقدر امیدوار است به تیم ملی دعوت شود و در جام جهانی حضور داشته باشد نیز گفت: من به نظر آقای کی‌روش احترام می‌گذارم به هر حال دعوت می‌شوم اما شانس این را نداشتم که در اردو حضور داشته باشم، حتماً شرایطم خوب نبوده که دعوت نشدم ولی من تمریناتم را بیشتر انجام می‌دهم و انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و امیدوارم که به تیم ملی دعوت شوم و در جام جهانی حضور پیدا کنم.
ماهینی درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل پدیده مشهد گفت: ابتدای فصل آقای برانکو با ما صحبت کرد که مثل سال گذشته روند خود را داشته باشیم، امسال به دنبال این بودیم که قهرمان آسیا باشیم، جزء ۴ تیم برتر رسیدیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد ولی به دنبال این هستیم که روند پارسال پرسپولیس را ادامه بدهیم، در تمام بازی‌ها با قدرت ظاهر می‌شویم و برایمان فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی داریم، مطمئناً برای ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.
ماهینی در پایان در مورد استعفای علی اکبر طاهری نیز گفت: به هر حال چه آقای طاهری باشد یا هرکس دیگر، که می خواهند به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را اداره کند صلاح باشگاه را بخواهد و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به نفع باشگاه بزرگ پرسپولیس باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 328135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟