لیگ یک/ بازگشت رویایی بادران در رفسنجان

بادران تهران با بازگشتی رویایی موفق شد شکست دو گله را به برتری برابر مس رفسنجان تبدیل کند. تقابل دو تیم مس رفسنجان و بادران تهران به میزبانی تیم رفسنجانی در شرایطی برگزار شد که شاگردان علی سامره با دو گل دقایق 10 و 17 رشید فرخی موفق شدند حریف خود را غافلگیر کنند.
این برتری دو گله تا پایان نیمه اول ادامه داشت و بادرانی ها نتوانستند تغییری در نتیجه ایجاد کنند؛ اما در نیمه دوم شرایط به شکل جالبی تغییر کرد. محمد آبشک دقیقه 59 اولین گل را برای بادران به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد و امیدهای بادران برای کسب امتیاز در رفسنجان زنده شود.
کریم اسلامی بهترین بازیکن بادران که در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد، دقیقه 82 دومین گل بادران را به ثمر رساند تا بادرانی ها شکست را با تساوی عوض کنند. در شرایطی که بازی فاصله زیادی با پایان نداشت باز هم اسلامی توانست دروازه مس رفسنجان را باز کند تا به این ترتیب بادران شکست دو بر صفر را با پیروزی خارج از خانه عوض کند.
بادرانی ها با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 23 رساندند تا باز هم خود را به حوالی صدر جدول نزدیک کنند و دوباره شانس خود برای حضور در لیگ برتر را پر رنگ تر از گذشته کنند. مس رفسنجان نیز با این شکست 14 امتیازی باقی ماند تا تیم علی سامره نتایج دور از انتظار خود را ادامه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 327754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟