2 شرط برانکو برای تمدید با پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس پس از آن محرومیت ها و مشکلات پیش رو این روزها اوضاع و احوال خوبی ندارد. از طرفی هواداران و نزدیکان به باشگاه استرس جدایی برانکو از جمع سرخ ها در این شرایط حساس را دارند؛ برانکو ایوانکوویچ که باسابقه‌ترین مربی خارجی حاضر در فوتبال ایران محسوب می‌شود، بعد از موفقیت‌های بزرگی که به همراه پرسپولیس کسب کرده، اکنون به پایان همکاری دوم خود با این تیم نزدیک می‌شود تا حرف و حدیث در خصوص ادامه همکاری او شکل گیرد. ایوانکوویچ در مصاحبه های سال گذشته اعلام کرده بود تا وقتی در پرسپولیس می ماند که طاهری مدیرعامل آن باشد؛ پس از استعفای طاهری این شایعه برسر زیان ها افتاد که برانکو هم قصد رفتن دارد و مسوولان باید به دنبال سرمربی جدید باشند!
اما گویا اوضاع از این قرار نیست و برانکو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس و ماندن در جمع سرخ ها 2 شرط مطرح کرده است؛ یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس خبر داد برانکو اعلام کرده اول باید مطالباتش تمام و کمال پرداخت شود و در وهله دوم تکلیف مدیرعامل مشخص شود. مدیر عامل پرسپولیس هرکسی باشد برانکو پس از توافق با او در پرسپولیس ماندگار است.
این مربی محبوب در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد: با پرسپولیس تا پایان فصل قرارداد دارد و می خواهد در این تیم بماند؛ ایوانکوویچ که پشتوانه گرمی به نام هیات مدیره دارد اگر بتواند تیمش را حفظ کند در جمع پرسپولیسی ها ماندگار می شود. همه این صحبت ها در حالی است که طی روزهای اخیر مسوولان و مدیران باشگاه نسبت به ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ موضع سکوت را در پیش گرفته‌اند و پاسخ قاطعی به زمان تمدید قرارداد با این مربی نداده‌اند.
برانکو که چهارمین فصل حضور خود روی نیمکت پرسپولیس را تجربه می‌کند تا از حیث ثبات و دستیابی به اهداف، تیم را در شرایط موفقی قرار دهد؛ باید دید با توجه به شرایط موجود که باشگاه در خطر محرومیت از نقل و انتقالات قرار دارد و مشکلات مالی نیز همانند گذشته آنها را تهدید می‌کند چه تصمیمی خواهد گرفت و مدیران باشگاه نیز چه زمانی به طور رسمی مذاکرات خود را با مرد کروات موفق آغاز خواهند کرد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟