بوفون: به چیزی به جز صعود فکر نمی‌کنیم

دیدار رفت پلی آف جام جهانی بین دو تیم ایتالیا و سوئد، امشب در استوکهلم برگزار خواهد شد. گلر با تجربه ایتالیایی که در ماه ژانویه 40 ساله خواهد شد، اعلام کرده که پس از جام جهانی از میادین ملی خداحافظی خواهد کرد و حالا مدعی شد که به چیزی جز صعود به جام جهانی فکر نمی‌کند.
او گفت:" فکر می‌کنم بازیکنان از جمله من، برای رسیدن به بزرگترین دستاوردها و اهداف، زندگی می‌کنیم و این اهداف، رویای کودکی ما هستند. تا به اینجا همین اهداف بوده اند که به من شور و انگیزه داده اند که به مسیرم ادامه دهم. بدون شک، در صورتی که دیدار امشب آنطور که می‌خواهیم پیش برود، بسیار خوشحال می‌شویم و به چیزی به جز حضور در جام جهانی فکر نمی‌کنیم."
بوفون تنها بازیکنی است که از تیم سال 1997 ایتالیا که در پلی آف مقابل روسیه بازی کرد، باقی مانده است. او ادامه داد:" پلی آف بازی غیرعادی است؛ زیرا از آخرین حضور ما در چنین دیداری سال ها می‌گذرد و تقابل با سوئد هیجان بسیار بالایی دارد. همه ما می‌خواهیم بلیت روسیه را کسب کنیم. حضور ایتالیا در جام جهانی امری عادی است؛ بنابراین باید رکورد حضورمان را همچنان ادامه دهیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟