کمال و دوران بعد از خط خوردن از تیم ملی

حضور پنج هافبک دفاعی ذاتی در این فهرست، می تواند زنگ خطر را برای مرد یخی محبوب سرخ ها در فاصله ی هفت ماه مانده به جام جهانی روسیه به صدا درآورد.کمال کامیابی نیا که پیش از آغاز فصل 94-95 یکی از خریدهای کم سروصدای برانکو به شمار می رفت و کسی فکر نمی کرد بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، به مرور در ترکیب تیم پروفسور جا افتاد و به خوبی کمربند میانی پرسپولیس را محکم کرد. کمال با ادامه درخشش خود در پرسپولیس، به تیم ملی دعوت شد و نظر کی روش را نیز مانند برانکو به خود جلب کرد.
شماره یازده جنگنده ی سرخ های پایتخت پس از اینکه نقش بسزایی در قهرمانی مقتدرانه تیمش در لیگ ایفا کرد، به تدریج با افت کیفی مواجه شد و صلابت گذشته ی خود را از دست داد. ضعف پرسپولیس دربرخی بازی های این فصل در میانه ی میدان هم یکی از ثمرات سرحال نبودن کامیابی نیا بوده است.
حالا پس از گذراندن دوره ی افت، کمال یکی دو هفته ای است که نمایش بهتری در ترکیب تیم برانکو دارد و به نظر می رسد برای به دست آوردن دوباره ی اعتماد کی روش در آستانه ی جام جهانی عزم خود را جزم کرده است. علاوه براین، کامیابی نیا به خوبی می داند که اگر خیلی زود به شرایط خوب گذشته بازنگردد، با بازگشت قریب الوقوع نوراللهی به پرسپولیس، حتی ممکن است جایگاه ثابتش در تیم باشگاهی را نیز از دست بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟