مخالفت وزیر ورزش با جدایی طاهری

در پی استعفای مجدد علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس که دلایل مختلفی برای انجام آن ذکر شده وزارت ورزشSport و جوانان موضع رسمی خود را بیان کرد.
بنا به گفته یکی از مسئولان عالیرتبه این وزارتخانه وزیر ورزش به جد مخالف تصمیم اخیر طاهری است و صبح امروز تاکید کرده این تصمیم مدیرعامل پرسپولیس را نمی پذیرد و در انتظار بازگشت طاهری مستعفی از سفر کربلا خواهد ماند.
جالب است بدانید که این پنجمین استعفای مدیرعامل پرسپولیس در چند ماه گذشت است که امروز به صورت کتبی به وزارتخانه رسیده و طاهری در این نامه دلایل اصلی استعفای خود را به گوش رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس رسانده است. با این حال وزارت ورزش قصد پذیرش این استعفا را تا قبل از گفتگو با طاهری و حل مشکلات ندارد چون شخص وزیر ورزش عقیده دارد طاهری مدیری پاکدست و پرتلاش است و موفقیت پرسپولیس در زمان مدیریت وی نشانگر این خواهد بود که این تغییر نباید انجام بشود چون طاهری برحسب آشنایی با شرایط کار بهترین گزینه برای مدیریت پرسپولیس است و لزومی بر تغییر مدیرعامل نیست.
البته طاهری مشکلاتی با موضوع بازنشستگی همچنین مسائلی با شرایط مالی باشگاه پرسپولیس دارد که این دو مساله از دلایل اصلی تصمیم او برای پایان کار در این تیم محسوب می شود. طاهری صبح امروز با ارسال متنی به دوستانش از آنها حلالیت طلبیده و گفته عازم سفر کربلا است. در شرایطی که گفته می شود او 20 روز درایران نخواهد بود در این مدت حمیدرضا گرشاسبی زمام امور اجرایی باشگاه را در دست خواهد گرفت تا در این مدت تلاش برای حل مشکلات مجددا آغاز شود.
نکته جالب این که مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش دقایقی پیش با انتشار پستی ضمن تکذیب هر گونه جلسه برای انتخاب جانشین طاهری اعلام کرده است مدیرعامل پرسپولیس باید در سمت خود بماند. او همچنین هشتگی برای ماندن طاهری زیر پست اینستاگرامی خود گذاشته که نشان دهنده نظر مثبت وزارت ورزش برای ماندن طاهری در سمت مدیر عاملی پرسپولیس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟