مهاجمان اصفهانی از قطار تیم ملی جا ماندند !

مرتضی تبریزی و ساسان انصاری به همراه رشید مظاهری، سعید آقایی و علی کریمی 5 بازیکنی بودند که از دو نماینده شهر اصفهان در تمرینات تیم ملی حضور داشتند، اما در پایان دو مهاجم ذوب آهن و سپاهان که در مجموع عملکرد خوبی در لیگ هم نداشته اند، جایی در فهرست نهایی کی روش پیدا نکردند و در رقابت با سایر مهاجمان تیم ملی نظیر جهانبخش، آزمون، قوچان‌نژاد و سامان قدوس، مهدی طارمی، وحید امیری و کاوه رضایی قافیه را باختند.
تبریزی تا پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر 5 گل زده که البته 4 تای آنها در پیروزی 6 بر صفر مقابل استقلال Esteghlal خوزستان به ثمر رسیده است. در سوی دیگر ساسان انصاری قرار دارد که تا اینجای رقابت ها تنها یک بار گلزنی کرده که آن هم با ساییده شدن سرش در میانه راه به شوتی بوده که مهرداد محمدی به سمت دروازه زده بود.
دو مهاجم سبزپوشان و طلایی پوشان اصفهانی که تیم هایشان هم به ترتیب با 13 و 11 امتیاز شرایط خوبی در لیگ هفدهم ندارند، برای حضور در جام جهانی به درخشش بیشتری در رقابت های لیگ نیاز دارند تا در رقابت با بازیکنان شاخصی که کی روش در بخش تهاجمی دارد، بتوانند نظر او را برای حضور در لیست تیم ملی جلب کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟