کی‌روش: هدف آنها کی‌روش هراسی است!

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
بازی با ونزوئلا در هلند قطعی نیست
در حال حاضر تمام برنامه هایمان را انجام دادیم و پایه گذاری اش انجام شده؛ اما هنوز بازی مقابل ونزوئلا در کشور هلند قطعیت پیدا نکرده است.
دستور گرفتم که سکوت کنم!
نمی دانم چرا هنوز این اتفاق رخ نداده و باید درباره این مسائل صحبت کنم، مسائلی هست که درون زمین است و مسائلی هم در بیرون زمین و برای همین باید طبق دستوری که دریافت کردم صحبت نکنم. باید سکوت کنم؛ ولی آخرین مطلب این است که فدراسیون ما مکاتباتی از کشور ونزوئلا دریافت کردند که هنوز این هماهنگی ها صورت نگرفته است.
نمی توانم حرفی را منتقل کنم
خبرنگاری از سرمربی تیم ملی می پرسد که آیا فدراسیون به ایشان گفته اند در این خصوص صحبت نکند که کی روش با سر تایید می کند و در ادامه مجددا سوال می شود که شخص آقای تاج از ایشان چنین درخواستی داشته است که کی روش گفت: نمی توانم این مسائل را منتقل کنم، بخاطر اینکه نمی‌دانم این مسائل درون زمین است یا بیرون زمین.
باور می کنید برای 3 روز تاخیر حقوق گلایه کنم؟
وی درباره اینکه مهدی تاج اعلام کرده حقوق کی روش 3 روز عقب افتاده، بیان کرد: اگر شما این سوال را از من می پرسید، این سوال را می پرسم که آیا شما من را نمی شناسید؟ اگر شخص بنده در این 7 سال گذشته وقتی حقوق هایم به مدت 6 ماه یا بیشتر از این شده و گلایه و شکایتی نکردم آیا برای این 3 روز گله و شکایتی می کنم؟ آیا این را باور دارید؟ آیا هواداران فوتبال ایران این را می پذیرند؟ صحبت ما اینجا پول نیست، صحبت آرزوها و رویاهای هواداران فوتبال ایران است.
هیچ گاه تلاشم را متوقف نخواهم کرد
اگرشخص بنده را به خوبی بشناسید می دانید من هیچگاه تلاشم را برای تهیه بهترین امکانات، بهترین هتل ها، بهترین شرایط تمرینی و بهترین توپ های فوتبال و... متوقف نخواهم کرد.
من آدمی نیستم که دائم غر می‌زند
بعضی ها می گویند من فردی هستم که به صورت مداوم دارم شکایت می کنم یا به قول معروف عادت به گله و شکایت دارم. برای من این مساله و این حرف ها مهم نیست و باز هم ادامه می دهم و بازهم بلند و بلندتر سخن خواهم گفت. اگر عده ای فکر می کنند من عادت به گله کردن دارم، برایم مهم نیست. من اسمش را نمی گذارم آدمی که دائم غر می زند؛ من می گویم حرفه ای گری و شخصی که به دنبال تعالی امکانات هست.
انتقاد از من، کی‌روش هراسی ایجاد می کند
از چنین حرف هایی(اینکه می گویند کی روش دائم غر می زند) حالتی دیگر متولد می‌شود که آن کی‌روش هراسی است. اگر من را تا الان بشناسید دست از تلاش هایم برای تهیه بهترین زمین برای تیم دست برنخواهم داشت. فقط نقطه نظرات مختلف است که برخی فکر می کنند نداشتن یک زمین تمرین مناسب یک موضوع ساده است؛ اما برای من داشتن زمین تمرین مناسب خیلی اهمیت دارد و در اولویت است.
تلاشم برای تحقق آرزوهای مردم ایران است
وظیفه بنده به عنوان مربی تیم ملی این است که تلاش کنم آرزوها و رویاهای مردم ایران را تحقق ببخشم. آیا شما فکر می کنید این کار راحت است؟ اگر من را تا الان شناخته باشید، می دانید که هیچ وقت دست از تلاش برای امکانات تیم ملی برنداشتم و وظیفه من این است.
من می خواهم بهترین شرایط آماده سازی را فراهم کنم
من یک هدف دارم و یک مطلب هست که این انگیزه را به من در ایران می دهد و آن هم این است که بهترین آماده سازی را در ایران فراهم کنم؛ بخاطر اینکه هواداران ایران راجع به یک آرزوی بزرگ صحبت می کنند و این آرزو صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ بازیکنان ما هم همین را می خواهند و مربیان هم برای همین زحمت می کشند و فدارسیون هم راجع به همین صحبت می کند. حتی مسئولین ارشد دولت هم درباره این مطلب صحبت می کنند.
دنبال جنگ نیستم
شما فکر می کنید وظیفه من چیست؟ کار را رها کنم؟ خیر، بنده تلاش خواهم کرد که همیشه به صورت مستمر بهترین ها را برای تیمم مهیا کنم؛ ولی فکر نکنید که من زیاد نگران مسائل جزیی این هفته -که حالا می خواهید نامش را جنگ بگذارید- به وجود آمد، نیستم. بزرگترین جنگ بنده صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی است.
بازیکنان فوق العاده ظاهر شدند
ما مسائل مهمتری داریم که باید به آنها بپردازیم. مهمترین مطلب این است که با بازیکنان کار کنیم که امروز آنها فوق العاده هم حاضر شدند. اکنون تلاش می کنم تمام مسائلی که مرتبط به جام جهانی است مثل کادرفنی و بازیکنان را تهیه و آماده کنم و هر چیزی را جای خود قرار دهم.
آرزویم این بود همه بازیکنان را ببرم
بهترین سرمایه گذاری که در حال حاضر می توانیم برای آینده فوتبالی انجام دهیم این است که بهترین آماده سازی را داشته باشیم. ضمن آنکه مشاهدات عمیق و درستی از بازیکنان فوتبال ایران بگیریم. راند اول اردو امروز به پایان می رسد و دور بعدی آغاز خواهد شد و آرزویم این بود که همه این بازیکنان را ببرم، اما مقدور نیست.
یک گروه 38 نفره از بازیکنان تشکیل می دهیم
سعی خواهیم کرد انتخاباتی انجام دهیم و ترکیبی از بازیکنان داخلی و لژیونرها را پس از بررسی خواهیم داشت. ما در ماه آینده دوباره این فرآیند را خواهیم داشت. در دی و بهمن و اسفند همین روند ادامه خواهد داشت تا انتخاب نهایی جام جهانی. می خواهیم گروه 38 نفره و بزرگ جام جهانی را طی این مدت انتخاب کنیم. به جز آن 10 بازیکن در حال آماده باش قرار خواهند گرفت که از ژانویه 2018 روی آنها تمرکز خواهیم کرد.
اگر فکر می‌کنید اشتباه می‌کنم، سرمربی تان را عوض کنید
مسائل دیگر برایم اهمیت ندارد و تمرکز و توجهم را به مسائل مهم از دست نخواهم داد و باز هم نهایتا تاکید می کنم که هر روز سعی می کنم بهترین ها را مهیا کنم. اگر فکر می‌کنید این اشتباه یا نادرست است که سرمربی تان تلاش می کند تا بهترین ها را مهیا کند مربی را عوض کنید. من تغییر نخواهم کرد، چون باید پاسخگوی همه هواداران ایرانی باشم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟