روز پر التهاب مورینیو؛ از منچستر تا مادرید

او یک پرونده فرار Escape مالیاتی 3.3 میلیون پوندی در دادگاه مادرید در جریان دارد که برای رسیدگی به آن و حضور در دادگاه، روز گذشته راهی مادرید شده بود.
9:30 صبح – حضور در مادرید برای پرونده فرار مالیاتی
مورینیو در یک دادگاه غیرعلنی حاضر شد تا به پرونده فرار مالیاتی او در مدت سه سال حضور در رئال رسیدگی شود. او ساعت 09:33 به دادگاه رسید و تا ساعت 10 که دادگاه شروع شود، توسط عکاسان و خبرنگاران محاصره شده بود. گفته می‌شود او حدود 2.9 میلیون پوند از مالیاتی که باید برای حق پخش تصاویرش پرداخت می‌کرده را به نحوی دور زده است.
4:15 عصر- حضور در کمپ کرینگتون برای شرکت در تمرینات یونایتد
پروازی سریع از مادرید به منچستر انجام شد و مورینیو توسط باشگاه منچستریونایتد، خیلی سریع به تمرینات این تیم رسانده شد. آنها فردا به مصاف چلسی خواهند رفت و جلسه تمرینی امروز برای مورینیو اهمیت بسیاری داشت. یکی از تصمیمات اصلی که او باید در تمرین دیروز اخذ می‌کرد، استفاده یا عدم استفاده از پل Bridge پوگبا بود. ستاره فرانسوی از مشکل همسترینگ رنج می‌برد و وضعیتش هنوز مشخص نیست.
ساعت 8 شب- مورینیو با خستگی فراوان به هتل لووری بازمی‌گردد
مورینیو پس از یک سال و نیم حضور در منچستریونایتد، هنوز در هتل لووری زندگی می‌کند. بسیاری معتقدند که این موضوع در واقع نشان از نارضایتی او از حضور در این باشگاه دارد. با این حال او پس از روزی طولانی به خانه بازگشت.
این هتل از لوکس ترین هتل‌های انگلیس است و هزینه هر شب اقامت در آن حدود 816 پوند است و همچنین بزرگترین سوئیت های شهر نیز در همین هتل هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟