پیش بازی دورتموند - بایرن مونیخ +فیلم
حجم ویدیو: 4.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

دورتموند: شروع خیره کننده پتر بوش در دورتموند خیلی زود به پایان رسید و در هفته های اخیر به نوعی می توان گفت زرد و مشکی پوشان وارد بحران شده اند. دورتموند در 6 بازی اخیرش در تمامی رقابت ها تنها یک برد کسب کرده که آن هم در جام حذفی مقابل مگدبورگ به دست آمد. چند روز قبل دورتموند در لیگ قهرمانان به مصاف آپوئل رفت و دوباره مقابل این تیم متوقف شد تا به نوعی کار این تیم در لیگ قهرمانان خیلی زود تمام شود. دورتموند تا هفته قبل صدرنشین بوندس لیگا بود اما نتایج ضعیف باعث شد بایرن مونیخ ضمن جبران اختلاف 5 امتیازی، 3 امتیاز هم از این تیم پیش بیفتند.

مصدومان ومحرومان: اریک دورم، لوکاس پیژچک، زاگادو، مارکو رویس، سباستین روده

بایرن مونیخ: یوپ هاینکس در بازگشتش به بایرن مونیخ دوباره عملکرد خوبی داشته و تیم او توانسته در بازی های اخیر با کسب بردهای پیاپی ضمن صدرنشینی در بوندس لیگا توانست جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان را هم کسب کند. بایرن مونیخ در 6 بازی آخرش 5 برد کسب کرده و تنها تساوی آن ها در جام حذفی مقابل لایپزیش رقم خورد که در نهایت در ضربات پنالتی هم این تیم را شکست داد.

مصدومان و محرومان: توماس مولر، مانوئل نویر، فرانک ریبری، یاشوا کیمیش، ژروم بواتنگ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟