اولین واکنش راموس به شکست عجیب رئال

مجموعه ای از سهل انگاری های دفاعی و نیز بی انگیزگی چند بازیکن در شکست عجیب رئال تاثیر زیادی داشت.
راموس در مورد باخت رئال به خیرونا و کاهش شانس قهرمانی این تیم گفت:« واقعیت این است که شرایط چندان مطلوب نیست و حس خوبی از تیم به بیرون منتقل نمی شود. باشگاهی مثل رئال به دو باخت و دو تساوی در هفته های ابتدایی فصل عادت ندارد. نمی توانیم و نباید قهرمانی را به بارسا هدیه بدهیم. پس از باخت به خیرونا، همه ناراحت بودیم، چون اتفاق دردناکی رخ داده بود.
وقتی به خانه رفتم، پس از صرف شام خوابیدم و آنقدر ناراحت بودم که با همسر و فرزندانم حرف نزدم. همسرم به خوبی شرایط من را درک می کند.»
کاپیتان رئال ادامه داد:« در این شرایط معتقدم که باید به بازیکنان فضا برای صحبت کردن داد. هر کسی باید نظر و عقیده خود را در مورد مشکلات تیم بگوید و راه حل پیشنهاد بدهد.
با این حال فکر می کنم فاصله 8 امتیازی با بارسا را خیلی بزرگش کرده اند. لالیگا طولانی است و اتفاقات زیادی ممکن است، بیفتد. پیش از این هم سابقه داشته، تیم هایی فاصله 8 امتیازی با صدر را جبران کرده و قهرمان شده باشند. فصل 03-2002 رئال با جبران همین فاصله امتیازی با سوسیداد قهرمان شد یا فصل 04-2003 والنسیا اینگونه قهرمانی را کسب کرد.
البته موافقم در شرایطی که بارسا خیلی کم اشتباه می کند، ما نباید اینقدر راحت امتیازات را از دست می دادیم؛ ولی هیچ چیز تمام نشده است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟