نباید به پر و پای برانکو بپیچیم

سایپا با علی دایی بعد از آن شروع خوب ناگهان در مسیر نبردن قرار گرفت؛ اما این تیم به دنبال این است تا با نمایشی خوب مقابل پرسپولیس ناکامی های شش هفته قبل را جبران کند. از طرفی پرسپولیس معمولا در بازی های بعد از برد در دربی تهران نتایج خوبی نگرفته؛ اما برانکو خوب می داند امتیاز از دست دادن برابر سایپا بعدها چقدر می تواند به ضرر او و تیمش تمام شود.
بیژن ذوالفقارنسب بازیکن اسبق پرسپولیس و مربی سابق سایپا درباره بازی امروز دو تیم گفت:« فکر می کنم بازی سایپا و پرسپولیس یکی از بازی های خوب و جذاب امسال باشد. تیم سایپا به دلیل حضور آقای دایی و آن انرژی که در کنار زمین به بازیکنان منتقل می کند همیشه با روش تهاجمی در برابر تیم های مختلف بازی می کند به خصوص در برابر تیم هایی که تماشاگر دارند، تیم های آقای دایی با انگیزه و توان بیشتری بازی می کنند.»
او افزود:« پرسپولیس هم که ذاتا یک تیم تهاجمی است و به طور سنتی همیشه در تهران بازی های هجومی ارائه می دهد. این تیم در کورس قهرمانی است و همه بازی ها برایش مهم هستند و دنبال این است که سه امتیاز بازی با سایپا را بگیرد. به نظر من تقابل این دو تفکر هجومی باعث خواهد شد که شاهد یک بازی زیبا و جذاب باشیم. »
بازیکن سابق پرسپولیس درباره فشار انتقادهایی که درباره محسن ربیع خواه هافبک دفاعی این تیم وجود دارد گفت:« در این زمینه به اصطلاح ورزشی ها نباید به پر و پای مربی بپیچیم. قطعا محسن ربیع خواه وظایفی را که برانکو به او می دهد را به خوبی انجام می دهد، ضمن این که نباید فراموش کنیم این بازیکن در پست غیرتخصصی اش بازی می کند. ربیع خواه در پست های مختلف برای پرسپولیس بازی کرده و به نظر می رسد می تواند نیازهای فنی تیم و برانکو را در زمین تامین کند. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که ما نباید روحیه یک بازیکن را با این جور انتقادات تضعیف کنیم. بهتر است در چنین مواقعی به نظرات مربی احترام گذاشته و به تصمیماتش اعتماد کنیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟