دایی – برانکو جذاب‌تر از دایی - پرسپولیس

علی دایی و سایپا بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال Esteghlal در هفته چهارم دیگر رنگ برد را ندیده اند. آنها مقابل تراکتور 2 بر صفر و پدیده 3 بر صفر شکست خورده و در 4 هفته متوالی با پارس جم، ذوب آهن، سپیدرود و فولاد به تساوی یک بر یک رسیدند. دایی در چند بازی اخیر به عملکرد داوری اعتراض داشت و معتقد بود که سوت بد داوران مانع از نتیجه گیری تیمش شده است.
سایپایی ها از مجموع 11 گلی که تاکنون به ثمر رسانده اند، تنها 3 گل در نیمه اول وارد دروازه حریفان کرده و آتش بازی شاگردان دایی همیشه در نیمه دوم رقم خورده است. البته آنها در نیمه دوم هم آسیب پذیر بوده اند و از مجموع 13 گل خورده، 11 گل را در نیمه دوم دریافت کرده اند.
مهدی ترابی، محمد عباس زاده و علی قلی زاده مثلث هجومی سایپا را تشکیل می دهند که در اکثر بازی های تیم شان در ترکیب اصلی قرار داشته اند. سایپا در این فصل در بازی های خانگی اش دو برد مقابل نفت آبادان و استقلال، دو تساوی با پارس جم، سپیدرود و یک شکست برابر تراکتورسازی کسب کرده است. محمد عباس زاده با 4 گل بهترین گلزن نارنجی پوشان تا پایان هفته دهم است.
اما در مقابل پرسپولیسی ها که حالا با برد دربی 85 روحیه مضاعفی گرفته اند، قطعا با حضئر هواداران خوشحال خود در این دیدار احساس مهمان بودن نخواهند کرد و می خواهند با سه امتیاز مهم این بازی از کورس عقب نمانند. شاگردان برانکو 17 گل به ثمر رسانده اند و علی علیپور را با 5 گل به عنوان بهترین گلزن خود می بینند. آنها با 6 گل خورده نیز عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. سخپوشان تاکنون موفق به ثبت 4 کلین شیت شده اند و جالب است بدانید در 5 دیداری که به عنوان مهمان به میدان رفته اند، 4 برد و یک تساوی کسب کرده اند. برانکو برای این دیدار همچنان فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
بی شک علی دایی عزمش را جزم کرده تا از این دیدار خانگی نهایت استفاده را برده نوار تساوی های یک بر یک خود را به برد تبدیل کند. اما برانکو که نمی خواهد از کورس عقب بماند، حساب ویژه ای روی سه امتیاز این بازی حساب کرده است.
دو تیم که در همه ادوار لیگ برتر حضور داشته اند، تاکنون 32 بار به مصاف هم رفته اند و سهم پرسپولیس 16 برد و سایپا 6 برد بوده و 10 دیدار نیز به تساوی انجامیده است.
دیدار دو تیم ساعت 15 فردا با قضاوت Judgment محمدحسین زاهدی فرد در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟