کعبی: در استقلال و پرسپولیس باید پررو باشی

حسین کعبی مدافع سابق تیم پرسپولیس درباره دربی فردای پایتخت، فوتبال خوزستان و البته شرایط تیم سپیدرود صحبت کرد. این گفت و گو را مرور می کنیم:
در 2 دربی حضور داشتم
من 2 بار در دربی (در زمان قطبی – دنیزلی) حضور داشتم که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید، خاطره خاصی از آن بازی ها ندارم، وقتی بازی را نبردیم؛ دیگر خاطره گفتن درست نیست.
کل خانواده من استقلالی هستند
بعضی ها تا به استقلال Esteghlal یا پرسپولیس می آیند، می گویند که من از بچگی طرفدار این تیم بوده ام، من واقعیت را می گویم. من نه به استقلال و نه به پرسپولیس فکر نمی کردم؛ چراکه در فولاد بازی می کردم؛ اما وقتی که به پرسپولیس رفتم، پرسپولیسی صدآتشه شدم. تمام اعضای خانواده من استقلالی هستند و تنها من پرسپولیسی شدم.
برانکو به پرسپولیس شخصیت فنی داد
پرسپولیس از نظر شخصیت در وضعیت خوبی قرار داشت؛ اما حضور برانکو به این تیم شخصیت فنی نیز داد؛ اکنون هر تیمی جلوی پرسپولیس قرار می گیرد، استرس دارد. بازی الهلال باید فراموش شود و انها تنها به فکر برد در دربی باشند. در بازی فردا چه استقلال ببرد و چه پرسپولیس ببرد، حاشیه هایشان تمام می شود؛ اما من فکر می کنم تیم قلبم سه امتیاز را مال خود کند.
سرخابی ها بازیکن پررو می خواهند
حسن بیت سعید بازیکن ساده و متینی است، در پرسپولیس و استقلال باید بازیکن پررو باشد تا بتواند بازی کند. خیلی ها نمی خواهند ما خوزستانی ها موفق باشیم، خیلی از خوزستانی هایی که آمدند، نیمکت نشین شدند و من هم اگر مربی خارجی نبود، نیمکت نشین می شدم.
جای بیت سعید یا قائدی بودم به استقلال نمی آمدم
من اگر جای حسن بیت سعید بودم و می خواستم از خوزستان جدا شوم، هیچگاه به استقلال نمی آمدم، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن گزینه های معقولانه تری بودند. مهدی قائدی نیز کار اشتباهی کرد و باید یک بزرگ تر به او مشورت می داد تا 2-3 سال به تیم دیگری می رفت؛ سپس به استقلال می آمد.
روزهای سخت سپیدرود رسید
بردن پدیده کار سختی بود، این تیم مربی باکلاس و با شخصیتی دارد و با آرامش به تیمش کمک می کند. سپیدرود با هواداران زنده است؛ در حالیکه 1-0 عقب بودیم توانستیم بازی را پیروز شویم.
درباره فوتبال خوزستان حرفی ندارم
نمی خواهم درباره فوتبال خوزستان حرف بزنم، دل حسین کعبی را شکاندند و آه من و بقیه باعث شد اینگونه شود. آقایی که مسئول استقلال خوزستان بودی و من و میلاد میداوودی را به اتاق بردی و گفتی که اینگونه لباس بپوشید، مگر سربازی آمده بودیم؟ اکنون کجا هستید؟ در حدی نیستید که بخواهید اسمتان را بیاورم. من به خوزستانی بودن و عرب بودنم، افتخار می کنم؛ اما فوتبال خوزستان در حال نابودی است، با من در رشت بهترین رفتار را می کنند و برای مردم این شهر جانم را می دهم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟