عنایتی: حسم می‌گوید استقلال پیروز می‌شود

رضا عنایتی در این باره به رکناگفت: خیلی ها می گویند چون پرسپولیس طارمی، مسلمان و فرشاد احمدزاده را ندارد ضعیف تر از تیم های سال گذشته اش است که من کاملا مخالف هستم. اتفاقا من این پرسپولیس را خطرناک ترین تیم سال های گذشته می دانم چراکه بازیکنان جایگزین انگیزه زیادی دارند.
او ادامه داد: شما ببینید که علی علیپور این روزها در بهترین فرم ممکن قرار دارد، منشا بسیار آماده است و بشار رسن هم فوتبالیست خوبی است. از همه این ها گذشته بازیکن جایگزین انگیزه زیادی دارند و این کار استقلال Esteghlal را سخت می کند.
کاپیتان اسبق استقلال در مورد شرایط این تیم با سرمربی جدیدش می گوید: استقلالِ شفر دارد تغییر می کند و شما اگر دو بازی اخیر این تیم را دیده باشید کاملا معلوم است که شفر می خواهد یک نظم تیمی به استقلال بدهد. استقلال شفر از بازیکنانی استفاده می کند که دونده هستند و در تمام نقاط زمین می توانند پرس را از جلو انجام دهند و این نقطه برتری استقلال است.
عنایتی در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد می گوید: حس من می گوید شانس استقلال بیشتر است و البته برای این حرف دلیل و منطق دارم. پرسپولیس روز پنجشنبه با تیمی بازی می کند که سرشار از انگیزه است و بازیکنان استقلال می خواهند ثابت کنند که نتایج این فصل آنها ربطی به شرایط جدول نداشته است. استقلالی ها می خواهند همه چیز را یک شبه جبران کنند و چه کاری بهتر از پیروزی در دربی.
کاپیتان اسبق استقلال در پایان در مورد توصیه اش به مهاجمان استقلال برای گل زدن در دربی 85 می گوید: بازیکنانی که در استقلال بازی می کنند باید متوجه شده باشند که اینجا تیمی بزرگ و پرطرفدار است. مطمئنا آنها نباید اسیر جو روزهای قبل از دربی بشوند و باید تمرکز کنند تا بتوانند روز بازی بهترین عملکرد را داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟