هاشمی‌نسب: هرچه نکونام بگوید، انجام می‌دهیم

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو درباره درگیری پیش آمده در تمرین روز گذشته خونه به خونه بابل عنوان کرد: درگیری فیزیکی پیش نیامد؛ لیدرهای باشگاه به چند بازیکن ما فحاشی کردند وهمین باعث شد جلو بروم. من به آنها گفتم وقتی بازی را برده ایم، دلیل این کارهایتان چیست که شروع به عربده کشی کردند و کمی جو متشنج شد. موضوع دیگری نبوداما جواد نکونام تصمیم گرفت محل تمرین را ترک کند.
وی درباره کناره گیری نکونام از سرمربیگری خونه به خونه گفت: ما فعلا در تهران و منتظر تصمیم جواد هستیم. هر تصمیمی او بگیرد، ما هم همان کار را انجام می دهیم.
بازیکن سابق استقلال Esteghlal و پرسپولیس درباره دربی 85 پایتخت بیان کرد: دیگر حرف زدن درباره دربی کلیشه ای شده است. قطعا این بازی حساسیت بیشتری دارد و شرایطش فرق می کند. تیم ها با احتیاط بیشتری به زمین می روند. با اینکه وضعیت استقلال اینبار نسبت به پرسپولیس بدتر است اما ربطی به بازی پنجشنبه ندارد و قطعا شانس پیروزی هردو تیم برابر است.
هاشمی نسب در پایان افزود: دوست ندارم پیش بینی از دربی انجام دهم. من با هواداران هردو تیم خاطره دارم و ترجیح می دهم نامی از برنده بازی نبرم تا کسی ناراحت نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟