درخواست شورای شهر تبریز برای بخشش کیانی

محرومیت دو ماهه مهدی کیانی که از سوی کمیته اخلاق در نظر گرفته شده، باعث اعتراض بسیاری از هواداران فوتبال آذربایجان شده است. از این رو بعد از نامه ای که باشگاه تراکتورسازی در این خصوص به فدراسیون ارسال کرده، رییس شورای شهر تبریز نیز قصد ورود به ماجرا را دارد.
شهرام دبیری، رییس شورای شهر تبریز که سابقه عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را نیز دارد، در این باره گفت: در وضعیت کنونی نیاز است که فدراسیون فوتبال کشور نسبت به تراکتورسازی که یکی از نمایندگان فوتبال ایران در آسیا خواهد بود، مساعدت بیشتری داشته باشد و فراموش نکنیم تراکتورسازی یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران و آسیا بوده و هر جایی که بازی داشته باشد با خود شور و نشاط را به آن شهر به ارمغان می‌برد و از این رو حضور پرقدرت تیم تراکتورسازی در آسیا مایه افتخار فوتبال ایران است‌.
وی افزود: شخصاً در مورد این حکم با آقای تاج صحبت خواهم کرد و تمام توانم را به کار خواهم بست که تا این حکم تجدید نظر شده و امیدوارم با در نظر گرفتن شرایط ویژه تیم تراکتورسازی در این فصل و در روزهایی که این تیم به شدت از لحاظ بازیکن با مشکل مواجه است، محرومیت یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم لغو شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟