اختلاف در مدیریت بارسلونا بر سر جذب کوتینیو

کوتینیو در یک ماه پایانی نقل و انتقالات به هدف اول بارسلونا تبدیل شده بود اما در نهایت مخالفت لیورپولی ها اجازه این انتقال را نداد. بارسا تا ساعات پایانی نقل و انتقالات هم در تلاش بود تا با 150 میلیون یورو کوتینیو را جذب کند اما طبق ادعای مسئولان این باشگاه، لیورپول پیشنهاد خود را تا 200 میلیون یورو بالا برده بود.
دو ماه از آن روزها می گذرد اما هنوز هم نشریات بارسلونا موضوع خرید کوتینیو را روی جلد می برند. بحث بر سر جذب این ستاره برزیلی در نقل و انتقالات زمستانی است و حتی گفته می شود که مذاکرات ابتدایی ایجنت کوتینیو با مسئولان لیورپول شروع شده و اینکه کوتینیو با لیورپولی ها برای انتقال زمستانی به بارسا توافقاتی نیز داشته است.
امروز ماکا در همین رابطه گزارش داد که در مدیریت بارسلونا صداهای اعتراضی به جذب کوتینیو در زمستان شنیده می شود.
این دسته معتقدند در شرایطی که بارسا حتی بدون دمبله ی مصدوم هم مسیر برد را طی می کند و در لالیگا با 5 امتیاز اختلاف صدرنشین است، نیازی به جذب کوتینیو در ژانویه احساس نمی شود و این می تواند توازن تیم را به هم بزند؛ به خصوص اینکه کوتینیو نمی تواند در لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان برود.
آنها معتقدند که در تابستان آینده می تواند کوتینیو را با رقمی معقول تر به خدمت گرفت و اینکه باید احازه داد والورده با همین داشته ها به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟