سعید برخوردار در گفت‌وگو در قم اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی کاراته شوتوکان جهانی WSKF که با حضور کشورهای قدرتمند کاراته جهان در شهر ایروان پایتخت ارمنستان از روز 11 آبان ماه آغاز خواهد شد، که در ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان نمایندگانی از استان قم حضور خواهند داشت.
دبیر هیئت کاراته استان قم افزود:در این دوره از مسابقات کاراته کاهای باشگاه آوای رزم قم که تمریناتشان را زیر نظر مجید عبدالحسینی قهرمان اسبق کاراته آسیا و جهان دنبال می‌کنند، آماده حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات هستند.
وی گفت: پیمان نظری، علیرضا حقیقت، امید حلوایی و متین اسماعیلی به‌عنوان نمایندگان کاراته قم در قالب تیم ملی کاراته سبک شوتوکان به سرمربیگری احمد صافی سرمربی اسبق تیم ملی کره جنوبی و رئیس سبک شوتوکان جهانی WSKF کشور، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
برخوردار با اشاره اینکه سبک شوتوکان یکی از پرجمعیت‌ترین و مهم تربن سبک‌های کاراته در جهان است، بیان کرد:این چهار قهرمان استان قم در تیرماه سال جاری نیز در مسابقات بین‌المللی کاراته که در کشور گرجستان صاحب 4 مدال طلا و 1 مدال نقره انفرادی و تیمی برای تیم ملی کشورمان شدند.
وی تصریح کرد: نمایندگان استان قم از روز پنج‌شنبه 10 آبان ماه عازم کشور ارمنستان خواهند شد و در این کشور جهت کسب مدال‌های رنگارنگ به روی تاتامی خواهند رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟