پالس‌های مثبت برانکو برای ادامه همکاری

برانکو ایوانکوویچ که باسابقه‌ترین مربی خارجی حاضر در فوتبال ایران محسوب می‌شود، بعد از موفقیت‌های بزرگی که به همراه پرسپولیس کسب کرده، اکنون به پایان همکاری دوم خود با این تیم نزدیک می‌شود تا حرف و حدیث در خصوص ادامه همکاری او شکل گیرد.
برانکو که دو فصل قبل قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید کرده بود، اکنون با پیشنهادات مناسبی برای همکاری با دیگر تیم‌ها مواجه شده که این مساله به دغدغه بزرگ هواداران این تیم که بعد از مدت‌ها در مدار موفقیت قرار گرفته‌اند شده است. برانکو اما در آستانه‌ی دربی هشتاد و پنج با برشمردن شرایط مثبت همکاری خود در ایران گفته: این موضوعی نیست که اکنون بخواهیم درباره آن صحبت کنیم. اکنون آماده‌سازی تیم در اولویت من قرار دارد. با این حال من در ایران جزو باسابقه‌ترین مربیان خارجی محسوب می‌شوم. کدام مربی بیشتر از من سابقه فعالیت در بالاترین سطح مربیگری را دارد.
وی با اعلام رضایتمندی خود از حضور در فوتبال ایران نیز گفته: من اینجا احساس خوبی دارم و اینجا عالی است. مردم بسیار بسیار خوب هستند و کاملا و یک ذره هم ایراد و انتقاد ندارم.
این در حالی است که طی روزهای اخیر مسوولان و مدیران باشگاه نسبت به ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ موضع سکوت را در پیش گرفته‌اند و پاسخ قاطعی به زمان تمدید قرارداد با این مربی نداده‌اند. 
طاهری در آخرین واکنش خود نسبت به این موضوع با اشاره به شرایط قبلی تمدید قرارداد گفته بود: در بار قبلی هم روند مذاکره برای تمدید قرارداد با برانکو هم در چند مرحله پیش رفت و در نهایت هم با او به توافق دست یافتیم. طی روزهای آینده این اتفاق بار دیگر خواهد افتاد. 
برانکو که چهارمین فصل حضور خود روی نیمکت پرسپولیس را تجربه می‌کند تا از حیث ثبات و دستیابی به اهداف موفقیت آمیز تیم را در شرایط موفقی قرار دهد، باید دید با توجه به شرایط موجود که باشگاه در خطر محرومیت از نقل و انتقالات قرار دارد و مشکلات مالی نیز همانند گذشته آنها را تهدید می‌کند چه تصمیمی خواهد گرفت و مدیران باشگاه نیز چه زمانی به طور رسمی مذاکرات خود را با مرد کروات موفق آغاز خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟