کاسانو: می‌توانستم به سطح مسی و نیمار برسم

کاسانو در تیم‌های رئال مادرید، آث میلان، اینتر، رم و ... حضور داشت و موفق شد قهرمانی لالیگا و سری آ را کسب کند. همچنین 39 بازی ملی برای ایتالیا انجام داد. او که حالا 35 سال دارد، معتقد است که خودش فوتبالش را نابود کرده است.
او گفت:" من آدم دردسرسازی هستم و هیچگاه هم نخواستم از این فاز خارج شوم. می‌توانستم در سیاره دیگری بازی کنم؛ ولی من مشکلاتی داشتم مثل اینکه نمی‌خواستم تمرین کنم یا دوست داشتم هر طور دوست دارم غذا بخورم و اینگونه خودم را نابود کردم. من در بهترین باشگاه‌های جهان مثل رئال مادرید، اینتر و میلان بازی کرده ام. اگر تفکرم شکل دیگری بود، شاید در ماه فوتبال بازی می‌کردم. می‌توانستم مثل مسی و نیمار شوم.
من و فرانچسکو توتی در خیابان فوتبال بازی می‌کردیم، بین ماشین‌های پارک شده می‌دویدیم تا توپ بگیریم. امروزه همه چیز برنامه ریزی شده است و همه پای آیپد و بازی‌های ویدیویی هستند. فوتبال نباید یک تفریح باشد، بلکه شور و انگیزه می‌خواهد. در ایتالیا من فقط سقوط Fall را می‌بینم. سازمان یافتگی وجود دارد؛ ولی استعدادی نیست. بازی های سری آ حوصله من را سر می‌برد، ترجیح می‌دهم یک نفر را در پارک تماشا کنم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟