میرزاپور: دربی، روز پرکار دروازه‌بان استقلال است

درباره نبرد شماره 85 استقلال Esteghlal و پرسپولیس عنوان کرد: همیشه دربی استقلال و پرسپولیس حساسیت های خاص خود را دارد. در این مسابقه تیمی که بالای جدول است و تیمی که پایین جدول است، هیچ فرقی با هم ندارند و جذابیت این مسابقه نیز به حساسیتش است. 
وی ادامه داد: برای بازی روز پنجشنبه با اینکه استقلال در جدول شرایط بدتری نسبت به پرسپولیس دارد؛ اما از پیش بازنده نیست. پرسپولیس هم نمی تواند راحت استقلال را شکست دهد.
دروازه بان سابق تیم ملی از حسرت بزرگ خود در دوران فوتبالی اش می گوید: همیشه آرزو داشتم در دربی پایتخت بازی کنم. بعد از جام جهانی 2006 من هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم؛ اما شرایط برای حضورم در یکی از این دو تیم مهیا نشد. همیشه گفته ام که آن زمان باید یکی از این دو تیم را انتخاب می کردم و شیرینی بازی در دربی به رزومه ام اضافه می شد.
میرزاپور درباره دروازه بان های استقلال و پرسپولیس در دربی تاکید کرد: بیرانوند در دو سال گذشته عالی در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی کار کرده است. با اینکه چند مسابقه است افت داشته و این شرایط برای هر دروازه بانی طبیعی است؛ اما یکی از مهره های کلیدی دربی خواهد بود. از این رو سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال که جایگزین رحمتی شده، در چند بازی گذشته کیفیت خوبی را ارائه کرده و فقط شاید چون بازی اولش در دربی است، کمی استرس داشته باشد و تحت تاثیر جو مسابقه قرار بگیرد.
وی افزود: با تمام شرایط من فکر می کنم سیدحسین حسینی روز سخت و پرکاری داشته باشد. او دروازه بان خوبی است و اگر بر استرسش غلبه کند، روز خوبی را پشت سر می گذارد.
میرزاپور در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه استقلال و پرسپولیس گفت: من فکر می کنم پرسپولیس دو بر یک برنده خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟