نانگ: بازیکنان پارس باید ملی‌پوش بشوند

آلویس نانگ مهاجم کامرونی تیم پارس جنوبی جم در گفتگو در مورد کسب پیروزی برابر ذوب آهن و باز پس گیری صدر جدول از پیکان و برخی مسائل پیرامونی صحبت کرده است.
* پارس جنوبی جم یک قدم دیگر جلو گذاشت و قدرتش را برای بازپس گیری صدر جدول نشان داد. این موضوع را چطور می بینی؟
یک ضرب المثل فرانسوی می گوید که " اشتها با خوردن می آید" ؛ ما به بودن در رتبه اول عادت کرده ایم و ما در هر بازی می جنگیم تا آن را حفظ کنیم. می دانیم که این کار ساده نیست ولی ما اسلحه هایی برای مبارزه با بزرگان داریم.
* پارس جنوبی عملکرد با ثباتی در طول فصل داشته. فکر می کنی می توانید این عملکرد را در ادامه فصل و به خصوص در تقابل با تیم های بالای جدول حفظ کنید؟
منظورتان از تیم بهتر چیست؟ ما با تمام تیم های بالای جدول به جز پرسپولیس بازی کردیم و همچنان بی شکست هستیم! فکر می کنید این نتایج شانسی است؟ هر جایی که من می روم مردم می گویند که به همراه پرسپولیس بهترین فوتبال را بازی می کنیم. ما هر بازی می جنگیم تا این رتبه را حفظ کنیم.
* علت بالانشینی تیم شما چیست؟
اگر از من سئوال می کنید سرعت دوندگی و بازی های هدف دار. ما با این روش بازی می توانیم هر تیمی را در لیگ شکست بدهیم. ما در خط حمله هیچ موقعیتی را از دست نمی دهیم و البته تمرکز خوبی روی کنترل بازی داریم .
* عملکرد خط حمله شما فوق العاده بوده اما در خط دفاعی هم عالی هستید.
بله . فروزان در واقع بهترین دروازه بان لیگ برتر ایران است و ما خیلی خوش شانسیم که او را در تیممان داریم. فروزان به تیم ما و مدافعین ما آرامش می دهد. ضمن اینکه خیلی خوب با پا بازی می کند و هر بازی ما را نجات می دهد! جلوی او هم مدافعانی هستند که هر کدام شان می توانند ادعا کنند امسال بهترین عملکرد را داشته اند . بنابراین من با آقای تار تار همصدا می شوم :بازیکنان ما را به تیم ملی دعوت کنید!
* آخرین سوال در مورد تیم ملی کامرون است. آنها موفق نشدند بلیت صعود به جام جهانی روسیه را بگیرند؛ در شرایطی که فصل گذشته قهرمان آفریقا شدند. مشکل کجاست؟
تیم ملی کامرون بسیار جوان است و بازیکنان با کیفیت بالای زیادی در تیم وجود ندارند. اما مهم ترین مشکل فدراسیون است که اختلافات زیادی بر سر قدرت در آن وجود دارد و هیچ کمکی به تیم ها نمی شود. امیدوارم بازیکنان قدیمی فوتبال ملی ما نظیر ساموئل اتوئو به این تیم کمک کنند تا به ارزش واقعی که دارد، برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟