روش از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی خانه تان اگر بوی آزاردهنده ای گرفت نگران نباشید.

به گزارش رکنا ، برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی می توانید به شرح زیر عمل کنید:

قدم اول:بعد از هربار شستشوی لباس ها بعد از تخلیه لباس ها از ماشین لباسشویی واشر چرمی را با یک دستمال نخی کاملا خشک و تمیز کنید. همچنین برای رفع نم و خیسی باقی مانده در فضای داخل ماشین لباسشویی و واشر چرمی بهتر است برای چند ساعت درب لباسشویی را نیمه باز بگذارید تا با چرخش هوای محیط در آن رطوبت رفع شود.

قدم دوم:اکثر ماشین لباسشویی ها به خصوص مدل های جدید دارای بخش مخصوص به عنوان محفظه صابون مایع و یا بهتر است بگوییم شوینده های مایع هستند که اصولا با پر کردن بیش از حد این جایگاه مقداری از مواد شوینده مایع در اطراف و لبه های آن باقی می ماند و به مرور زمان با تغییر رنگ بوی بدی ایجاد می کند .

قدم سوم:هر چند ماه یکبار ماشین لباسشویی را پاکسازی کنید . با استفاده از مایع سفید کننده و آب داغ می توانید ماشین لباسشویی را پاکسازی کنید . در مدلهای قدیمی به طور مستقیم و در مدل های جدید داخل محل مخصوص مایع شستشو یک فنجان مایع سفید کننده ریخته و لباسشویی را بدون لباس و با آب گرم روشن کنید تا چند دقیقه در این حالت کار کند. چرخش آب داغ و مایع سفید کننده در مخزن داخلی ماشین لباسشویی به صورت فوق العاده ای موجب پاکسازی ماشین می شودآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟