سبک معماری چینی ها مد روز ایرانی ها

مبلمان تشریفاتی در داخل کشور چین با هماهنگی با اشیاء معمولی - کابینت ها، همراه است و حاوی میزهایی است که با ظرافت تزئین شده و عنصر و گلدان های لوکس و زیور آلات رویش استفاده شده است.

استفاده از تکنیک اینتراکتیو، اروپایی شناخته شده است، ویژگی دیگری از مبلمان چینی می باشد در حقیقت، این تکنیک یک دکوراسیون از تخته سه لا نازک از لایه های مختلف است که برای سطوح کابینت و میزها استفاده شده است که در چین، آن را بالاتر از سطح قرار می دهند. آیتم های اصلی داخلی - میزها، صندلی ها و تخت ها از مواد طبیعی (عمدتا بامبو) ساخته شده و به شکل مستطیل هستند.

اقلام داخلی اصلی در میان مبلمان، صندلی و میزها است ؛ همه آیتم هایی که با استفاده از بامبو ساخته شده، معمولا دارای اشکال مستطیلی هستند.یکی دیگر از ویژگی های متمایز سبک داخلی چینی، که تا امروزه زنده مانده، نبودن پرده روی پنجره است. سبک داخلی چینی همواره به معنای هماهنگی، شور و شوق، مختصری، و همه چیزهایی است که به ایجاد یک فضای آرام بخش کمک می کند.

جزئیات مهم سبک طراحی داخلی چینی. رنگ ها

سبک چینی ترکیبی از کارکترهای خاص است، بنابراین چنین فضای داخلی نه تنها ویژگی های فردی، سلیقه ها و ترجیحات مالک آن را نشان می دهد، بلکه فضای مناسبی را ایجاد می کند، حتی محیطی برای هر مهمان را. آخرین نقش در این بازی رنگ است که برای سبک چینی نمادین است و معنا دارد.زرد رنگ امپراتوری، رنگ ملی است. سبز به معنای آرامش است و آبی نشانه ای از نجیب بودن است که با دقت روی سطح داخلی توسط اشرافی ها اعمال می شود البته، انتخاب این رنگ یا رنگ های دیگر به مدل صاحبان خانه، سلیقه ها و دیدگاه های آنها بستگی دارد.

کفپوش:

ترتیب کفپوش در داخل کشور چین از یک کاشی سنگی بزرگ و یا تکه های زیادی از کاشی های رنگ روشن یا تیره، گاهی اوقات با رنگ قرمز است. گزینه ایده آل کفپوش بامبو است.به عنوان یک روش جایگزین، استفاده از فرش نیز یک نوع روکش سطح است و روی کفپوش می توان استفاده کرد.در مورد استفاده از گرانیت سرامیکی یا کاشی، راه حل برای رنگ به ترتیب همان اصل چوب انتخاب می شود - تن روشن/ تیره، عدم وجود نقاشی.

دکوراسیون دیوار:

به عنوان یک قاعده، در سبک طراحی داخلی چینی دیوارها نقاشی یا گچکاری دارند، اما محل هایی هم کاغذ دیواری (که در چین ساخته شده است) دارند.قابل استفاده برای استفاده از نقاشی دیواری هستند:درختان کوتوله، گیاهان گلدار، پرندگان، کوه ها و غیره. هر کدام از آنها دارای بار معنایی است، بنابراین شما باید آنها را با دقت انتخاب کنید.

دکوراسیون دیوارها با چوب تیره است، و کمتر پیش می آید که از چوب روشن استفاده شود.

راه حل موفقیت آمیز این است که از الگوهای تیره ساخته شده از چوب استفاده کنید، که باعث ایجاد حس کنتراست با دیوارهای روشن می شود. شما می توانید الگوهای هماهنگ با کف یا دکور سقف را انتخاب کنید.یک لحظه مهم در ایجاد داخلی چینی، استفاده از مواد تکمیل شده صرفا طبیعی است.

سقف ها:

سقف، به عنوان یک قاعده، رنگ های روشن دارد و دارای یک طراحی چند سطحی است که امکان ایجاد یک توهم حجمی و شبیه سازی نور خورشید یا آسمان رویش انجام می دهد.علاوه بر این، عناصر تزئینی مختلف چوبی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. شکل مستطیلی، تزئین شده با نور، اغلب بر روی سقف قرار می گیرد.

مبلمان:

مبلمان بخش مهمی از طراحی داخلی چینی است ؛ آنها راحت و عملی هستند، و از چوب با استفاده از تکنیک های مختلفی ساخته می شوند.مبلمان تزئینی با عناصر حکاکی، مدل ها و رنگ ها، عمدتا سایه های سیاه و قرمز فعالانه، برای مبلمان معمولی استفاده می شود.مبلمان های بزرگ با گوشه های واضح برجسته، برای سبک طراحی داخلی چینی مناسب نیست، زیرا این سبک سعی می کند تا هرچه بیشتر از گوشه های تیز و اشکال مستطیلی جلوگیری کنند برای این منظور از لباس های مبلمان و کوسن هایی برای پنهان کردن گوشه ها استفاده کنید.

نیمکت های نیمه سبک و سفارشی، صندلی های بامبو، ابزارهای لاکی و میزهای گرد برای چای نوشیدن - اینها گزینه های اصلی برای طراحی داخلی سبک چینی هستند.

اکسسوری ها :

محصولات چینی، چوب و برنز، گل داودی، ارکیده ها و پونه ها، فانوس ها، چوب های سیگار، نقاشی با شکوه چینی، کوسن های ساتن با گلدوزی، گلدان های هریگلیفیک، درخت های کوتوله، بامبو، شمع، چینی ها، چترها، وسایل های جانبی و زینتی هستند. این لوازم جانبی سبک چینی را معنا می کنند.

سبک چینی در داخل کشور، بالاتر از همه است و انتخاب مردم صلح آمیز، سنتی و فوق العاده است.

این یک ایده برای طرفداران چیزهای غیر معمول، لاکونیزم و رنگ های روشن است.

دوستداران فلسفه در تمام تظاهراتشان، از جمله سازمان دهی فضای خانه، قطعا این سنت شرقی را تحسین خواهند کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟