نمایشگر فوق دقیق ایسر راهی بازار شد!

اگر مشتاق خریداری نمایشگری با نرخ تازه سازی صفحه بسیار بالا، دقت بسیار زیاد و تفکیک و وضوح رنگ استثنایی هستید، خوشحال باشید که بالاخره محصول مورد نظرتان روانه بازار Store شده است.

به گزارش  ورج، شرکت ایسر نمایشگری جدید به نام Predator X۲۷ با دقت ۴K تولید کرده است. این اولین نمایشگری است که در آن واحد دارای استانداردهای ۴K، HDRو G-Sync است.

G-Sync فناوری اختصاصی شرکت ان ویدیا برای ارتقای کیفیت نمایش تصویر است که باعث روانی اجرای تصاویر و عدم پرش ناگهانی آنها به خصوص در زمان اجرای بازی های رایانه ای می شود.

فناوری اچ دی آر هم محدوده کنتراست و دقت رنگ ها را توسعه می‌دهد و باعث می شود محدوده رنگ و تعداد رنگ بیشتری را شاهد باشیم. نمایشگر یادشده از فناوری اچ دی آر ده بیتی و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می کند. در نتیجه این نمایشگر ۹۹ درصد از طیف رنگ های موجود در طیف رنگ نرم افزارهای گرافیکی شرکت ادوب را تحت پوشش قرار می دهد.

دقت این نمایشگر ۴K به ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می رسد و همین امر آن را به یک نمایشگر رویایی برای علاقمندان به بازی های ویدئویی مبدل می کند. قیمت این نمایشگر ۲۰۰۰ دلار بوده و قرار است در اول ژوئن روانه بازار شود.

 

کدخبر: 381367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟