جرج کلونی: سینما بردن مردم در زمان کرونایی کاری نیرنگ‌بازانه است

به گزارش رکنا، شیوع ویروس کرونا سینماهای جهان را تعطیل کرد و سینماهایی هم که در حال فعالیت بودند بار دیگر بسته شدند. البته در برخی از نقاط جهان مانند چین کماکان سینماها در حال فعالیت‌اند و آمار فروش‌های هفتگی خود را نیز اعلام می‌کنند.

در این میان هنرمندان به دو دسته مخالف بازگشایی و کار سینماها و موافقین آن تقسیم شدند. این‌طور که هالیوود ریپوتر گزارش کرده است جورج کلونی کارگردان و بازیگر سینمای هالیوود از آن مخالفین سرسخت فعالیت سینما است.

او در مصاحبه به این رسانه سینمایی در پاسخ به این سؤال که آیا فیلم «تنت» را دیده است می‌گوید که نه آن را تماشا نکردم زیرا بردن مردم به سینما کار نیرنگ‌بازانه‌ای است که در دوران یک همه‌گیری انجام می‌دهیم.

کلونی که در این گفت‌وگو درباره فیلم جدیدش به نام «آسمان نیمه‌شب» که قرار است توسط نتفلیکس پخش شود گفت که «تنت» و فیلم من شاید تنها فیلم‌های بزرگی باشند که امسال پخش می‌شوند.»

نتفلیکس باتوجه به اینکه خود شبکه نمایشی دارد عموماً فیلم‌هایش را در پرده سینما اکران نمی‌کند البته برخی از فیلم‌ها را به صورت محدود در سینما اکران می‌کند. کلونی می‌گوید که فیلمبرداری این فیلم فوق‌العاده است و باید در سینما دیده شود برای همین ما در چند سینماماشین محدود افتتاحیه خواهیم داشت. اما بله مایه تأسف است که در سینما فیلم را اکران نمی‌کنیم چون این فیلم برای سینما ساخته شده است.

«آسمان نیمه‌شب» 23 دسامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 631065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟